Zdob si Zdub @ Godot Cafe Teatru

Sambata seara Zdubii au batut toba pe scena unui Godot Cafe Teatru neincapator. Publicul a fost atat de numeros, incat micutul bar de pe Blanari nu a facut fata, asa ca inainte de inceperea concertului puteau sa mai intre numai aceia care aveau rezervare. Locul nu a fost deloc potrivit concertului celor de la Zdob si Zdub, pentru ca Godot Cafe Teatru este prea mic, iar candelabrele si decorul nu se potrivesc deloc stilului trupei moldovenesti.

Zdob si Zdub @ Godot Cafe Teatru Zdob si Zdub @ Godot Cafe Teatru Zdob si Zdub @ Godot Cafe Teatru Zdob si Zdub @ Godot Cafe Teatru
Zdob si Zdub @ Godot Cafe Teatru Zdob si Zdub @ Godot Cafe Teatru

Capitolul la care barul a stat bine a fost sonorizarea, iar Zdubii ne-au facut sa topaim inca de la inceput, chiar daca am topait mai mult pe loc, din cauza lipsei de spatiu. Totusi, baietii de la Zdob si Zdub au stiut cum sa ne treaca peste orice nemultumiri am fi avut, aranjand piesele in asa fel incat toata lumea sa fie fericita. Melodiile care au avut cel mai mare succes au fost tot piesele mai vechi ale trupei, precum: Bunica Bate Toba, Nunta Extremala sau Videli Noch. Am dansat, am cantat si, intre melodii, i-am asaltat pe cei de la Zdob si Zdub cu aplauze.

Din pacate pentru noi, in toata seara a lipsit un lucru esential, hora deja traditionala pentru concertele trupei. Toti ne doream sa facem o hora care sa cutremure locul, dar pentru ca nu aveai loc nici sa arunci un ac, ne-am rezumat cu totii la a sari pe locurile noastre. Chiar si fara hora atmosfera in public a fost incendiara pe tot parcursul concertului care a durat in jur de o ora si jumatate. Cu totii ne-am simtit bine, atat noi, cei prezenti in public, cat si cei de pe scena. Zdubii au topait, au glumit si ne-au oferit un show "hardcore moldovenesc".

La final, dupa multe aplauze (pe care trupa le-a meritat pe deplin), am reusit sa-i convingem pe cei de la Zdob si Zdub sa revina si sa mai stea un pic pe scena, pentru ca nimeni nu vroia inca sa plece acasa. Printre piesele de bis, cea mai apreciata de public a fost "Zdubii bateti tare".

Concertul ne-a incantat pe toti, insa locul ales a cam lasat de dorit, iar despre Zdob si Zdub am putea spune ca a fost formatia potrivita la locul nepotrivit.

Playlist Partial:
Videli Noci