We Singing Colors in Control

De mult n-a mai fost Controlul asa plin intr-o zi de marti si de la ora 8. Motivul pentru care clubul gemea de lume? Lansarea celui de-al saptelea numar Decat O Revista, urmat de concertul celor doi de la We Singing Colors. In jurul orei 9, pe o scena ocupata deja de instrumentele trupei, Cristi Lupsa si compania ne-au povestit cate ceva despre noul numar, un numar impartit in doua volume, asa cum a spus Lupsa, ca Harry Potter (noi il atentionam ca trebuie specificat “filmul Harry Potter”, cartea in nici un caz).

Dupa ce ne-au trecut prin articolele din acest numar si ne-au oferit si o mostra din doua, baietii de la DOR ne-au invitat sa ii ascultam live pe We Singing Colors aka Andrei Hategan de la The Amsterdams si Roxana Niculae. Dupa ce si-au mai aranjat un microfon si s-a mai adus un taburete pe scena pentru jumatatea feminina a douului, cei doi s-au pus pe cantat. Treaba care a durat putin, nu mult peste jumatate de ora, cam cat i-a trebuit si publicului sa se incalzeasca.

We Singing Colors @ Control We Singing Colors @ Control We Singing Colors @ Control We Singing Colors @ Control

Public care, desi inainte nu mai avea loc in camera cu scena, dupa a inceput sa se rareasca si se duca spre celelalte camere ale Controlului. Deja pe la jumatatea setlistului puteai sa stai lejer, fara frica de a-ti avea spatiul intim invadat de vreo persoana necunoscuta. Cei ramasi pentru concert au fost timizi la primele cateva melodii, dar spre sfarsit i-au aplaudat furtunos pe cei doi dupa fiecare piesa.

We Singing Colors @ Control We Singing Colors @ Control

Adevarat ca poate in timpul pieselor multimea a parut cam adormita, dar nici muzica care se auzea de pe scena nu era una care sa ceara dans sau altceva decat atentie. Cu o chitara acustica si ocazional tobe, tamburina sau un manunchi de capace care zornaiau, muzica We Singing Colors pare cuminte si potolita, iar cei doi membrii stiu sa transmita emotie cu fiecare nota. Adevarul este ca e mai degraba ceva de gustat si poate tocmai asta era perfect pentru o lansare de revista si pentru o seara de marti.

Poate ca, daca era ceva mai lung setlistul, daca publicul avea mai mult energie, concertul ar fi fost unul mult mai reusit.