Vondelpark in Control

Stiind cum sa ne bucure pe noi, cei ascultatori de formatii mai mult sau mai putin obscure, domnii de la Control au revenit aseara cu New Pop Order 2.0 partea a doua, dupa concertul Discopolis, tinere sperante scotiene, de acum trei saptamani. De data asta, cu Vondelpark, si ei tot tinere sperante, doar ca engleze.

Pe la 11 si ceva, de parca nici nu erau ei motivul pentru care era Controlul plin aseara, cei patru englezi  au urcat pe scena parca pe nevazute. S-au asezat fiecare la locul lui, fie in spatele instrumentului, fie cu el in brate, dupa caz, si s-au apucat de cantat. Primele doua melodii au fost mai reci, mai distante si nici ei, nici publicul care umplea sala de concert nu au parut ca sunt inca acolo, in starea necesara pentru un concert cu adevarat reusit.

Vondelpark @ Control Vondelpark @ Control Vondelpark @ Control Vondelpark @ Control

Insa, dupa un “Good evening” greu de auzit, parca si-au dat drumul. Nu ca ar fi vorbit prea multe, cu exceptia unui “This is a new song” si a alor cuvinte neclare. Au fost teribil de tacuti. In schimb, au aratat ce pot din punct de vedere muzical, cu multe inflorituri placute si chitare si tobe pline de energie. Te obligau practic sa nu stai pe loc sau cel putin sa iti golesti mintea de altele si sa nu mai stii altceva decat ce se intampla acolo in fata ta. Nu terminau bine o piesa ca nu te lasau sa aplauzi prea mult, sa le arati cat de mult ti-a placut, ca si treceau la alta.

Vondelpark @ Control Vondelpark @ Control

Nici nu au cantat mult, si dupa nici trei sferturi de ora, au anuntat “This is our last song” si, la sfarsitul altor cateva minute de energie pura, au iesit de pe scena. In sfarsit eliberat, publicul nu se mai oprea din aplauze. Se cerea un bis, macar unul scurt. Si, pentru o perioada considerabila, baietii au stat langa scena, nestiind ce sa faca, in timp ce unii, altii, incercau sa ii convinga sa nu incheie concertul inca.

Vondelpark @ Control Vondelpark @ Control

Cand au revenit in sfarsit, timizi, au recunoscut ca este o premiera pentru ei, pentru prima data, li se cere un bis. E de inteles, sunt inca o trupa foarte tanara, cu putine melodii si fara un fanbase solid. Inca. In urma concertului de aseara, tindem sa credem ca nu va dura mult pana sa aiba unul. E clar ca merita.