Vita de Vie @ Wings Club

Joi seara, cei de la Vita de Vie au cantat pe scena clubului Wings. Desi intrarea a fost doar 15 lei si asta ii facea pe toti sa creada ca locul va fi prea mic pentru cata lume urma sa vina, Wings Club nu a resuit sa se umple pana la refuz. Ba chiar la deschiderea facuta de cei de la Voodoo era atat de putina lume incat erau ocupate doar locurile de la mesele de pe margine si cativa oameni imprastiati pe ici pe colo prin sala.

Concertul celor de la Voodoo a inceput chiar la ora 21:00, cand era anuntat. Trupa a sunat bine si au facut o treaba de profesionisti. Spun asta, pentru ca, in ciuda faptului ca sala era goala, membrii trupei nu au cantat fara pofta si au incercat sa creeze atmosfera: au cerut aplauze in ritmul melodiei, ne-au rugat sa cantam alaturi de ei versurile pe care le unii le stiau (sau nu, pentru ca nimeni nu a prea cantat). Majoritatea, insa, a preferat sa stea pe margine si sa-si continue discutiile, multumindu-se doar sa aplaude la finalul melodiilor. Voodoo si-au meritat aplauzele din plin si cred ca cei care au venit mai tarziu, adica doar pentru concertul Vita, au avut ceva de pierdut.

Vita de Vie @ Wings Club Vita de Vie @ Wings Club Vita de Vie @ Wings Club Vita de Vie @ Wings Club

Din pacate, concertul din deschidere a durat numai jumatate de ora. Stiu ca asa este oarecum normal, insa am fost nevoiti sa asteptam inca vreo ora, adica pana pe la 22:30, venirea celor de la Vita de Vie si inceperea evenimentului mult asteptat. Totusi, recitalul celor de la VDV a inceput la momentul potrivit, pentru ca Wings-ul era acum decent de plin. Pana la final clubul s-a umplut, insa nu pana la refuz, iar intrarea trupei pe scena a fost insotita de aplauze.

Prima piesa cantata de cei de la VDV a fost Vina. Probabil ca Adi Despot a ales ca aceasta melodie sa fie prima pentru ca se simtea un pic vinovat din cauza intarzierii concertului. Totusi, lumea il iertase inca de la intrarea lui in sala. Ajutata de jocul de lumini oferit de Wings, Vita de Vie a oferit un show total, asa cum ii sta bine unei trupe mari. Melodiile au sunat bine si aproape ca toata lumea s-a miscat inca de la inceput, desi cu oarecare trac. Adi Despot a asigurat, insa, comunicarea cu noi si a reusit sa ne faca sa ne destindem si sa dam frau liber dansului.

Vita de Vie @ Wings Club Vita de Vie @ Wings Club

Revenind la noi, cei din fata scenei, trebuie sa ne dam seama ca de multe ori mai avem de invatat ca public. Ne dezmortim greu si foarte aproape de finalul concertului. Asa s-a intamplat si joi seara. Cu totii am cantat si ne-am miscat. Dar pana la jumatatea concertului aplauzele au existat numai la inceputul sau la sfarsitul melodiilor, iar dansul era mai mult pe loc. Dupa momentul unplugged pe care ni l-au oferit cei de la VDV, lumea a prins viata si a inceput sa sara si sa faca pogo (daca nu se facea pogo, concertul nu ar mai fi putut fi numit Concert Vita de Vie). Astfel, in spatiul lasat gol din fata scenei inca de la inceput, s-a incins un pogo pe cinste si cei de la Vita de Vie au apreciat asta.

La final, Adi Despot a facut un pact cu noi. Ne-a anuntat ca vor mai fi doar doua melodii de bis si ne-a rugat ca dupa acestea doua sa nu mai cerem, pentru ca nu vom mai primi. Si asa s-a intamplat, dar motivul adevarat pentru care am acceptat cu totii acest lucru a constat in cele aproape 2 ore de muzica si cele doua bisuri pe care Adi Despot ni le-a dedicat: Sapa si Liber

Playlist:
Vina
Azi