Urma, la Silver Church

Asa cum spunea cineva o data, Urma sunt formatia de suflet a hipsterului roman. Pentru ca, hai sa o recunoastem, optiuni prea multe, care sa fie si decente, nu aveai in 2004. Probabil si de asta, la ora 9 si un pic, cand am ajuns in Silver Church, deja se stransese destula lume. Asta in ciuda faptului ca portile s-au deschis la 9 (banuim coada la intrare) si ca inceputul concertului era 10. Fani adevarati, nu ca la altii.

Intr-o ora, fara sa ne dam seama, locul gemea de plin ce era. Daca te aflai in fata scenei, puteai sa renunti la gandul de a te duce pana la bar sau de a nu sta lipit de cineva. Dar am avut prea multe sperante ca se vor tine de cuvant si nu ne vor lasa sa asteptam, mai ales cand am vazut instrumentele deja pregatite pe scena si ca se faceau verificari pe la 10 fara ceva. Pe la ora zece si jumatate, deja se auzeau murmure prin multime ‘Hai baieti, ca maine trebuie sa ma scol devreme’. Perfect de accord si complet adevarat. Unii avem servicii si nu putem dormi pana la ora 3 a doua zi.

Urma @ Silver Church 2011 Urma @ Silver Church 2011

La 10.45, in sfarsit, domnii de la Urma s-au induplecat si au aparut pe scena. Au intrat direct in setlist si timp de cateva melodii, nu au scos nici un cuvintel, concentrati pe a se revansa pentru intarziere. Dupa ce ne-au dat o doza buna de muzica, parca pentru a ne face sa uitam de asteptare, au trecut si la vorbe. In fine, Mani Gutau, solistul formatiei, a trecut la vorbe. Inainte de a trece la urmatoarele piese, si-a prezentat colegii de trupa. A introdus melodii si a multumit din cand in cand dupa momentele in care se aplauda.

Ceea ce nu inseamna ca nu au existat momente in care pur si simplu formatia trecea de la o melodie la alta, desi cu o scurta pauza intre, care diminuau din intensitatea momentului. Probabil din aceasta cauza, in ciuda faptului ca totul a fost corect, desi au cantat mult, un setlist de 17 piese printre care Slide, All On Myself si Off The Wave, desi se vedea ca oamenii se simt bine pe scena, desi au fost primiti bine de public, pe alocuri concertul a parut lipsit de ceva care sa il faca sa fie grozav, nu doar ok. Si sincer, de la Urma ne asteptam la mult mai mult decat ok.