Toulouse Lautrec si Robin and the Backstabbers in Silver Church

Pe pagina de Facebook, concertul Toulouse Lautrec de aseara este numit “Debarcarea din Normandia, Apocalipsa Acum, Ziua Independentei, intr-o singura zi”. De ce? Pentru ca ieri cei trei francoromanoanglofili si-au lansat albumul de debut, Heroes. Ne-au chemat la 9 sharp si lumea a venit chiar mai devreme. Silver Church s-a umplut si pe la 9.30, iar cand au venit baietii de la Robin and the Backstabbers, clubul era deja plin.

RATB, cum s-au prezentat, au urcat pe scena parca tiptil si s-au apucat de cantat pe nesimtite. Trei piese si nici un cuvant, doar un atac sonic de chiatare suprate. Nici nu aveai timp sa respiri ca si incepea urmatoarea melodie. Dupa asa un inceput, au lasat-o mai moale si au facut macar pauze scurte intre restul de cinci melodii, desi momentele muzicale au fost la fel de intense. Spuneam opt piese, pentru ca da, concertul lor a fost scurt si la obiect. Rolul lor era sa dezmorteasca publicul, dar cand au multumit dupa ultima piesa, parca ei erau cei pentru care publicul se stransese in sala. Multimea nu se mai oprea din apalauze si Silver trepida.

Toulouse Lautrec, lansare album in Silver Church Toulouse Lautrec, lansare album in Silver Church

Ignorand cererile de bis, Robin ne-a invitat sa ii ascultam pe Toulouse Lautrec si a pasarit scena. Toulouse Lautrec au venit la fel de tiptil ca formatia din deschidere. La doar 10 minute dupa sfarsitul concertului Robin and The Backstabbers, cei trei membri ai trupei au urcat pe scena in aplauzele publicului. Si setlistul lor a fost la fel de intens, desi mult mai lung. Cu solouri masive, feedbackuri, tobe grele si multe “Merci beacoup” sau “Sunteti minumati” presarate printre, cu si fara caciuli, baietii nu au lasat publicul sa respire.

Si publicul a reactionat foarte bine. S-a dansat mult, s-a apaludat si s-a cantat, mai ales pe singleuri: Te spun, Porno etc. Atat de bine s-a simtit lumea, ca nu ii mai lasa pe cei trei sa plece. Pe langa bis-ul din dotare, Toulouse Lautrec s-au mai intors la doua. Deja nu mai aveau piese repetate si, vazand cat de bine a fost primita Te Spun, au mai cantat-o inca o data, nu inainte de a promite ca aia e ultima piesa. Era deja tarziu si, chiar daca le placea pe scena, urma un afterparty cu Melmac Riders din Serbia.