The Whip in Control

It’s that time of the year, adica aniversarea a "n" ani de Control. Mai precis trei ani. Motiv pentru care, toata floarea indie a fost chemata aseara pe Academiei pentru o petrecere inceputa cu concertul domnilor si domnisoarei de la The Whip. Nu ne putem plange de ora, pentru ca varia in functie de site (sa fie 9, sa fie 10 ora de deschidere), iar de pe afis lipsea cu desavarsire. In acest caz, a fost perfect normal ca grosul poporului a aparut pe la 10.30.

In acelasi timp, ca cei trei englezi au urcat pe scena aproape de ora 11 e de inteles, oarecum, avand in vedere ca erau cu trolerele dupa ei. Dar cand au inceput, tot ce a contat era ca erau acolo, in fata noastra. Fara nici un cuvant si parca cand te asteptai mai putin, au intrat, si-au luat instrumentele si au trecut la treaba. Nu fara ca publicul sa ii primeasca cu aplauzele inca de la primul picior pus pe scena.

The Whip in Control The Whip in Control The Whip in Control The Whip in Control
The Whip in Control The Whip in Control

Sincer, nu au vorbit foarte mult. Un “Good evening, Bucharest”, un “How are you doing?” sau “Are you ok?” si “Thank you” multe spuse cand feedbackul inca se auzea. Dar nici n-a fost nevoie de multe cuvinte. Cand ei ridicau mainile in aer, publicul le ridica si el. Cand basistul Nathan Sudders sau vocalul Bruce Carter incepeau sa bata din palme, lumea incepea si ea sa faca acelasi lucru. Si cand un fan care se afla chiar langa scena a intins mana ca dea noroc cu Sudders, basistul a raspuns imediat. Din rasetele trupei si zambetele pe care le schimbau intre ei, iti dadeai seama ca erau uimiti si extrem de multumiti de felul in care au fost primiti si de cat de bine a reactionat publicul.

The Whip in Control The Whip in Control

Cine a spus ca “people don’t dance no mo’, nu putea sa greseasca mai mult. Muzica The Whip, si asa densa pe album, iti ajunge si mai repede in maduva oaselor in varianta live si face imposibila orice incercare de a sta locului, in timp ce trecerile relativ rapide de la o piesa la alta dau melodiilor intensitate. Probabil si de aceea, setlistul a parut ca s-a dus imediat, desi nici nu au cantat mult, o ora doar. Iar momentul in care au lasat instrumentele jos si au coborat de pe scena, feedbackul obisnuit ramas in urma, a fost la fel de neasteptat ca inceputul concertului. Nici nu ne-am dezmeticit bine ca s-a terminat si a si inceput sa se auda alta muzica din boxe.

Sincer, mai vrem inca un concert The Whip. Hai poate doua.