The Mono Jacks, We Singing Colors si ChangingSkins in Jukebox

Ne-ar placea sa spunem ca aseara Jukebox-ul a fost plin pentru lansarea primului videoclip The Mono Jacks, pentru single-ul Woman. In fapt, Jukebox e prea mare, prea multe mese pe jos si pe sus ca sa nu para gol, indiferent de cati oameni sunt acolo. Si, adevarul este ca, la cele 200 de persoane, inevitabil, a batut vantul.

Sa incepem cu inceputul insa, adica domnii si domnisoara de la ChangingSkins. O trupa bucuresteana noua, aflata la al treilea concert (dupa unul cu o seara inainte in Club A alaturi de OCS si altul pe acum o saptamana si ceva in Plaza). A fost ciudat pentru ca, desi era deja ora 10, locul era cam gol si publicul, cei cativa adunati de la ora aia, statea la o distanta considerabila de scena.

The Mono Jacks, We Singing Colors si ChangingSkins in Jukebox The Mono Jacks, We Singing Colors si ChangingSkins in Jukebox

Despre trupa, pe de alta parte, numai de bine. Mai ales ca sunt inca la inceput. Timp de jumatate de ora, cat a durat setlist-ul, vocalul Horatiu Ghibu nu a stat mai deloc locului, a vorbit cu publicul, le-a multumit celor de la The Mono Jacks pentru invitatie si, impreuna cu restul trupei, a reusit sa ii faca pe cei prezenti sa intre, cu grija, in lumea ChangingSkins. De unde la inceput publicul era rece, pana la finalul concertului, formatia a reusit sa le capteze atentia.

Si-au incheiat setlist-ul cu un cover dupa David Bowie, Suffragette City, si s-au grabit sa dezasambleze intrumentele, pentru ca mai era o trupa in deschidere. We Singing Colors, pe care i-am vazut si saptamana trecuta la lansarea DOR #7. Si care, dupa cat s-au pregatit, au stat mult prea putin pe scena, noua piese cel mult. Parca nici nu au urcat bine pe scena, ca au si iesit. Publicul, aflat la aceasi distanta enorma de scena, a aplaudat, dar a fost destul de rece in rest.

Trupa nu a vorbit mult, dar cei doi s-au jucat cu diverse instrumente, un pahar si un cutit, o tamburina, niste clape colorate. Au facut si ei un cover, deja clasicul dupa Blind de la Hercules and The Love Affair. Si, cand mai speram la cateva piese, au si fugit in backstage, lasandu-ne complet nemultumiti si fara o incheiere satisfacatoare. Prea scurt si un pic anti-climatic.

Si iar, nebunie pe scena si viteza pentru ca trebuiau pregatite instrumentele domnilor de la The Mono Jacks. Deja Jukebox se mai umpluse, dar tot pe trei sferturi gol. N-ai ce sa faci cand canti intr-un loc atat de mare. Insa publicul si-a dat seama in sfarsit ca nu patesc nimic dar stau langa scena si a venit increzator in fata ei. Pana sa inceapa videoclipul, multimea se mutase din spatele clubului, langa scena. In spate, insa, gol.

The Mono Jacks, We Singing Colors si ChangingSkins in Jukebox The Mono Jacks, We Singing Colors si ChangingSkins in Jukebox The Mono Jacks, We Singing Colors si ChangingSkins in Jukebox The Mono Jacks, We Singing Colors si ChangingSkins in Jukebox

In momentul in care s-a terminat videoclipul, au si intrat tobele si, la semnalul lor, si restul baietilor pe scena. Imediat, s-a simtit ca ei erau motivul pentru care se stransese lumea aseara in Jukebox. De la primul picior pe scena, publicul i-a apaludat si primit extrem de bine. La randul lor, The Mono Jacks au stiut sa transmita multa energie de pe scena inspre multime.

Vocalul Doru Trascaru nu a stat locului, a vorbit intre melodii, a glumit cu publicul si, la fel ca si chitaristul Florin Vasile, a zambit mult. Se vedea ca se simt bine pe scena. Publicul in schimb a cantat fiecare cuvant al fiecarei piese inca de la inceputul setlist-ului, lung de 15 piese, pe marginea carora trupei nu i-a fost frica sa brodeze cu cate un feedback, un distort, un riff in plus. Era imposibil, deci, sa nu mai cante in plus. Ceea ce au si facut, inca doua piese, una dintre ele fiind Woman, pe care au cantat-o aseara de doua ori. Au multumit din nou si, de data asta, au incheiat concertul, desi apalauzele publicului care isi mai dorea un bis faceau clubul sa vibreze si au mai tinut ceva vreme si dupa ce alta muzica s-a auzit din boxe.

Ii multumim lui Vlad B. pentru o parte din pozele facute aseara.

Intreaga galerie foto mai jos: