The Animals @ Jukebox Club

Sambata seara pe scena Jukebox a urcat legendara trupa The Animals pentru un concert care a adus in clubul bucurestean public de toate varstele. Desi multi altii ar fi renuntat la cantat la varsta pe care au atins-o membri trupei, acestia nu au pus chitarile-n cui inca si suna foarte bine, iar concertul a fost cu siguranta o ocazie care nu trebuia ratata.

Cei de la The Animals au urcat pe scena putin dupa ora 22:00 fiind condusi de un Peter Barton... descult. Acesta ne-a salutat pe toti si ne-a spus ca este foarte fericit sa se afle in Romania, apoi a dat startul concertului cu piesa Baby. Desi majoritatea oamenilor au stat jos pe intreg parcursul serii, inca de la aceasta melodie au fost cativa care nu s-au putut abtine sa se nu ridice, iar la piesa Put a Spell on You, in fata scenei au aparut si primele cupluri care au dansat. Barton si trupa au fost plini de energie si chiar daca nu au dansat foarte mult au reusit prin felul in care au cantat si prin povestile pe care le-au spus publicului sa ne faca pe toti veseli si dornici sa dansam.

The Animals The Animals The Animals The Animals
The Animals The Animals

Dupa cateva piese de incalzire, in fata scenei au inceput sa apara din ce in ce mai multi oameni care vroiau sa se miste, de la copii pana la cei mai varstnici (chiar daca la inceput credeam ca media de varsta va fi undeva pe la 50 de ani). Totusi cateva persoane care mai aveau un pas pana la varsta a treia ne-au cam dat lectii in ceea ce priveste dansul pe muzica celor de la The Animals si chiar ne-au aratat ca atunci cand e vorba de distractie nu conteaza foarte mult cati ani ai.

The Animals The Animals

Sonorizarea a fost buna, iar jocul de lumini a ajutat destul de mult la crearea atmosferei, iar cand si cea de-a doua jumatate a concertului s-a terminat The Animals nu au fost lasati sa plece spre aeroport pana nu au mai cantat un bis. Melodia The House of the Rising Sun a fost un adevarat succes pentru ca a fost ceruta si asteptata toata seara, asa ca a fost finalul perfect pentru un concert care ne-a facut pe toti sa ne simtim ca la o petrecere din anii '60.

Playlist:
1. Baby
2. It's my life