Tam Tam Music Fest in Control

Nu credem ca mai trebuie sa va povestim ce si cu. Cinci cluburi, cinci genuri, o noapte. Da, Tam Tam. Cum azi e luni (si 28 noiembrie), concluzia logica e ca festivalul a avut loc sambata seara. Una bucata metropotam (yours truly), fara a sta prea mult pe ganduri, s-a dus in Control, din motive evidente de afinitati pentru genul pe care il abordeaza trupele de aseara.

Prima trupa au fost Blue Nipple Boy, aia mai mici (in ani de existenta ca formatie). Mai noi, dar deloc intimidati de publicul care s-a strans in numar considerabil chiar de la inceput. De la intrarea pe scena a solistului Adrian Carciova ("mai stateam si eu sa beau o apa, ceva"), la energia aceluiasi vocal care a coborat de mai multe ori de pe scena (ca este si mare scena in cauza), ca sa danseze cu cei adunati sa ii asculte. Intr-o jumatate de ora, baietii nu au lasat publicul sa stea locului. S-a dansat, s-a aplaudat, s-a cerut si un bis. Fara succes insa, doar aveam un program de respectat.

Blue Nipple Boy Blue Nipple Boy

Asa s-au scuzat pentru faptul ca nu vorbesc prea mult, desi le place sa stea la povesti, si Dekadens, a doua trupa din line-up. In ciuda catorva introduceri de piese ("la asta trebuie sa facem clip", "la asta lansam clip"), Dekadens au galopat prin setlist. Nu a fost rau, dar nici grozav. Se putea, clar, mai bine. De apreciat ca solista Andreea Lupescu incearca altceva cu outfiturile ei de scena, dar pare a nu avea masura si isi pune elemente (materiale, accesorii, piese vestimentare) care nu au nici o legatura unul cu altul, doar de dragul de a fi altfel. De apreciat prezenta scenica, dar la un moment dat, miscarile par prea fortate, ea pare prea self-aware, deloc natural. De apreciat la nivel al linie melodice, desi vocea da impresia ca melodiile sunt neterminate. Si la ei s-a cerut bis, semn ca fanii adunati s-au simtit bine, dar, ce sa ii faci, programul.

Dekadens Dekadens

La fel de repede ca intre Blue Nipple Boy si Dekadens, scena s-a golit de instrumente si s-a umplut imediat cu altele. Iar publicul a venit mai in fata, doar urmau Doru&co. Adica The Mono Jacks. Si-a aranjat instrumentele si s-au pus pe cantat, dar, soc, vocea nu se auzea. Problema care s-a rezolvat insa dupa cateva clipe in care am avut impresia ca Doru o sa bata pe cineva. Ne miram ca n-a avut aceasi expresie cand din public s-a auzit "Doru, un cover dupa AB4!!!".

The Mono Jacks The Mono Jacks

Si daca la inceput, parca erau lipsiti de vlaga, pe masura ce au avansat in setlist, au fost din ce in ce mai energici si impreuna cu ei si publicul care a cantat, a apaludat si, uneori, a mai tipat si "Bine, Doru!" sau "Bine, Florine!". Si ei au fost atentionati, "din regie", ca mai au zece minute si s-au conformat. Iar in timp ce The Mono Jacks eliberau scena, fanii The MOOod au venit si mai aproape.

The MOOod The MOOod

The MOOod care au energie cu carul, prezenta scenica excelenta, stiu sa se promoveze ca brand (numele lor apare peste tot in timpul concertului), au fani destui si infocati. Vocalul Marius Moise nu sta o clipa locului si ajungi, vrand nevrand, sa te misti si tu cu muzica. Doar ca si la el, ca si la solista Dekadens, de la un anumit punct se vede ca studiaza prea mult ce e pe afara, in loc sa faca anumite lucruri natural. Publicul insa s-a simtit bine, a cantat fiecare cuvant si n-a stat deloc locului. Si nici baietii nu au mai fost sub presiunea programului, asa ca nu s-au grabit.

The MOOod The MOOod The MOOod The MOOod

Dupa o ora si ceva, baietii de la The MOOod si-au incheiat setlistul, desi, clar publicul ar mai fi vrut, avand in vedere ca partea din Control a festivalului trebuia sa se termine. Pe cei care mai aveau chef si putere, Berlinul si Fabrica ii astepta. Acolo inca mai erau trupe pe scena.