Street Heroes Ziua 2: Borgore, Dub Fx si Dj Hype&MC Daddy Earl

Din pacate, nici a doua zi de Street Heroes nu a fost lipsita de probleme, confuzie si haos. Multa lume nu aflase de devansarea cu o ora a line-up-ului, drept urmare, cei care isi cumparasera bilet doar pentru concerte s-au trezit ca au pierdut o buna bucata din Borgore. Pe de alta parte, faptul ca artistii au urcat pe scena mai devreme a fost un lucru bun, pentru ca astfel s-a evitat situatia din prima seara cand lui Dj Food i s-a taiat curentul dupa primele 15 minute.

Un alt lucru deranjant a fost problema toaletelor, sase la numar (!!!), iar acest lucru s-a simtit in a doua zi cand numarul de oameni prezenti la festival a fost cel putin dublu, in comparatie cu prima zi. In dreptul toaletelor s-au format cozi destul de lungi la care asteptau mai ales fete, pentru ca baietii renuntasera la idee si iesisera in parc in cautarea unui copac.

Din fericire, a fost haos si in sensul bun al cuvantului, pentru ca artistii au facut mega show, iar atmosfera pe care au creat-o ne-a facut sa uitam de toate inconvenientele si sa ramanem cu un sentiment foarte placut la sfarsitul serii.

In jurul orei 18:00, tot skatepark-ul a ciulit urechile la bassul dark&twisted care incepuse sa se auda din boxe si a migrat pe campul din fata scenei, unde Borgore incepuse deja sa incinga spiritele bine de tot cu al sau dirty&wicked gorestep

Timp de aproape doua ore s-a dansat in nestire&nesimtire pe piese precum Nympho, Ice Cream, Cry Me a River, Sleepyhead remix, Act Like a Ho, Foes, Womanizer sau Love. O mare parte din public parea ca a crescut cu piesele lui Borgore, astfel ca interactiunea dintre artist si public a mers excelent. Pe langa munca de la platane, Borgore nu s-a abtinut de la a pune mana si pe microfon si de la a recita in stilul lui caracteristi versuri cu tente misogine (dar care pareau ca nu deranjeaza pe nimeni din public, dimpotriva). Nympho a reprezentat apogeul concertului Borgore, practic toata lumea urla: I love my mom, my dad and my dildo! , chiar si dupa ce s-a Borgore si-a terminat gig-ul.

Borgore @ Street Heroes Borgore @ Street Heroes Borgore @ Street Heroes Borgore @ Street Heroes
Borgore @ Street Heroes Borgore @ Street Heroes
Borgore

Imediat dupa portia consistenta de gorestep, Dub Fx (Benjamin Stanford) insotit de a sa Flower Fairy au urcat pe scena cu toate "jucariile" la care-si construiesc amestecul lor minunat de a'cappella, reggae, drum and bass si dubstep - totul facut din voce si cu doua pedale, asa cum tine Benjamin sa precizeze inainte de fiecare concert. De asemnea, n-a uitat s-o prezinte si pe iubita sa, Flower Fairy, despre care are intotdeauna cele mai frumoase cuvinte si piese.

Din pacate, tocmai la Dub Fx au aparut problemele. Inceputul a tot fost amanat minute bune din cauza unor probe de sunet si a unor neintelegeri intre Benjamin si sunetisti. Iar dupa primele piese, a picat curentul. Nu doar o data, ci de doua ori! Jenant...

Dub Fx @ Street Heroes Dub Fx @ Street Heroes Dub Fx @ Street Heroes Dub Fx @ Street Heroes
Dub Fx @ Street Heroes Dub Fx @ Street Heroes
Dub Fx

Cu toate acestea, concertul lor s-a reluat si a fost cel mai bun si mai intens moment de pana acum de la Street Heroes. Alaturi de Dub Fx si de Flower Fairy, pe scena a mai urcat si Mr. Woodnote cu al sau saxofon. Printre piesele care au raspandit in public cel mai bun vibe si lots of love s-au numarat si Love Someone, Rude Boy, Soothe Your Pain (pe care Benjamin i-a dedicat-o lui Flower Fairy), Society Gates, Run si Flow.

Publicul a reactionat si el incredibil, iar Dub Fx pur si simplu nu mai voia sa se dea jos de pe scena. Si pana la urma nici n-a facut acest lucru, pentru ca publicul l-a cerut insistent inapoi si s-a intors pentru un bis destul de lung. In cele din urma s-a vazut nevoit sa-i faca loc si lui DJ Hype, dar ne-a promis ca o sa ne vedem in the street. La sfarsitul concertului ajunsesem sa-i intelegem perfect cuvintele lui Benjamin "vibration is the one thing that we're all made of, the whole universe is vibration and the purest form of vibration is music in my opinion, light and vibration".

A urmat greul drum and bass-ului, DJ Hype insotit de MC Daddy Earl, care ne-au servit o ora si mai bine de jungle si drum and bass. Dupa Dub Fx, gig-ul lor, desi antrenant, a parut un pic cam monoton si repetitiv. In orice caz, a fost o adevarata placere sa-ti obosesti picioarele si sa-ti delectezi urechile cu mixurile unei legende in domeniul muzicii electronice.

Dj Hype & MC Daddy Earl @ Street Heroes Dj Hype & MC Daddy Earl @ Street Heroes
Dj Hype & MC Daddy Earl @ Street Heroes Dj Hype & MC Daddy Earl @ Street Heroes Dj Hype & MC Daddy Earl @ Street Heroes Dj Hype & MC Daddy Earl @ Street Heroes
Dj Hype & MC Daddy Earl

Cand ceasul a trecut de ora 23:00 a venit din nou momentul ca scena sa fie scoasa din priza, asa ca totul s-a terminat avand ca zgomot de fundal publicul ("tineret, mandria tarii") care scanda "nu vrem acasa!". Cu toate acestea, toata lumea s-a raspandit care incotro, doar pentru a-si trage sufletul si pentru a-si reface rezervele de energie pentru concertele de astazi:

20:00 - 21:00 Gojira
21:00 - 22:30 Chase and Status
22:30 - 23:00 Dropdread