Seara de Folk in Expirat cu Supa si Prietenii

Luni seara, Supa si-a chemat prietenii in sufrageria din Expirat pentru o petrecere cu muzica folk. Faptul ca seara trebuia sa inceapa pe la 21:00, iar primele acorduri ale chitarei pe scena s-au auzit abia in jurul orei 23:00 nu a deranjat pe nimeni, pentru ca toti se simteau bine discutand, glumind sau povestind aventuri de pe munte, din concediul care abia a trecut etc.

Seara de Folk in Expirat cu Supa si Prietenii Seara de Folk in Expirat cu Supa si Prietenii

Seara a inceput cu Supa care ne-a cantat melodia Ecoul (cantec de munte). Piesa nu putea fi aleasa mai bine, pentru ca seara a fost a noastra, a celor prezenti in Expirat. Povestile din public despre drumetii si peripetii pe munte, s-au mutat pe scena in versurile melodiilor cantate. Ni s-a spus despre "tiganci frumoase cu ghioc", despre iubiri cu printi si nomazi, despre calatorii cu trenul fara bilet, despre munti, ape si paduri.

Cantecele ne-au inveselit si ne-au facut sa ne aducem aminte de serile frumoase de vara cand stateam in jurul focului cu chitarele in brate, asa ca multi au inceput din nou sa povesteasca. Bineinteles ca nu au lipsit nici glumele caracteristice unei seri de folk, in care publicul se cunoaste cu cel de pe scena, asa ca Supa dedica melodii sau glumea pe seama unora. Dar nici el nu a scapat, pentru ca si cei din public si-au adus aminte de povesti amuzante cu el.

Seara de Folk in Expirat cu Supa si Prietenii Seara de Folk in Expirat cu Supa si Prietenii Seara de Folk in Expirat cu Supa si Prietenii Seara de Folk in Expirat cu Supa si Prietenii

Desi la inceput sonorizarea a scartait un pic, dupa cateva reglaje fine totul a fost cum trebuie. Chitara s-a auzit bine si melodiile au sunat perfect, asa ca multi n-au putut sta locului, fie ca era o melodie vesela si topaiau, fie ca era o melodie mai lenta si dansau cu prietena. Cei mai multi insa cantau o data cu Supa si suna bine, pentru ca majoritatea cantecelor erau cunoscute de toti.

Pe la ora 2, Supa i-a cedat locul lui Banderas (nu Antonio), care a preluat cu success stafeta. Desi prima melodie a fost Padure Nebuna, care mai fusese deja cantata, toata lumea s-a bucurat sa o reasculte. Si Banderas a sunat bine, in opinia unora mai bine chiar decat Supa.

Petrecerea s-a intins pana spre dimineata, iar cantecele ne-au umplut pe toti de energie. Pacat ca nu e inca vremea potrivita de facut drumetii.