Sarmalele Reci @ Club A

Joi seara Club A, clubul bucurestean de pe Blanari, a sarbatorit 40 de ani de la infiintare in cel mai potrivit mod: cu un concert aniversar. Trupa invitata pe scena a fost Sarmalele Reci, care implineste si ea, tot cam in aceeasi perioada, 17 ani de cand au inceput sa cante impreuna. Evenimentul a inceput pe la ora 23:30.

Cu vreo 10 minute inainte de startul concertului, Club A era destul de gol, neobisnuit pentru o seara de miercuri (sau oricare alta seara), mai ales ca era vorba de aniversarea clubului, si cu atat mai neobisnuit pentru o seara de concert. Totusi, in 10 minute se pot intampla minuni, si asa a si fost. Cand baietii de la Sarmalele Reci au urcat pe scena, clubul era deja plin, iar lumea inca mai venea. Piesa care a deschis seara a fost Cocktail Molotov si, de-atunci pana la finalul concertului, adica aproape 2 ore mai tarziu, nimeni nu a stat pe loc.

Sarmalele Reci in Club A Sarmalele Reci in Club A Sarmalele Reci in Club A Sarmalele Reci in Club A

De fapt, si pe scena lucrurile au stat cam ca si in fata acesteia, pentru ca Zoltan si trupa s-au simtit foarte bine. Solistul a comunicat cu noi, a cerut aplauze si a glumit mai toata seara, facandu-ne sa indragim si mai mult trupa Sarmalele Reci. Totusi, si la acest concert cei de pe scena au observat o problema cu noi, cei din public. Nu prea aplaudam, desi ne dorim sa facem asta, nu prea cantam versurile cu voce tare, desi stim toate versurile, nu ne dam libertate sa ne simtim bine decat, din nou, foarte aproape de finalul concertului. Observand acest lucru in cateva dintre comentariile sale dintre piese, Zoltan a premiat-o pe Ana (o fata din primul rand, care a dansat si a cantat pe tot parcursul concertului) urcand-o pe scena alaturi de trupa, iar noi am felicitat-o prin aplauze.

Pana la urma toata lumea s-a simtit ca la o petrecere. Noi am cantat pe melodiile care sunt deja hit-uri sau ne-am inlatuit pentru a dansa si fredona melodiile mai lente: Telefonul nu mai suna. Cei de la Sarmalele Reci au oferit un show de zile mari, cu solo-uri de chitara prelungite, cu melodii vesele si un vibe bun. Sonorizarea a fost aproape perfecta, cu cateva mici scapari, un tiuit de microfonie, o voce care nu prea se auzea, dar toate au fost rezovlate imediat. Oricum, toti eram atat de multumiti de prestatia trupei, incat orice problema a aparut pe parcursul concertului a trecut neobservata.

Sarmalele Reci in Club A Sarmalele Reci in Club A

Dupa 15 piese, cei de la Sarmalele Reci au fost rechemati cu aplauze pentru un bis. Trupa ne-a mai oferit inca 3 piese, toate trei cunoscute: Gasca de la bloc, Cantece si descantece si cea mai apreciata si ceruta piesa din toata seara: Sprit de vara. In urma concertului, toata lumea a continuat petrecerea de aniversare pana aproape de dimineata.

La multi ani Club A si la cat mai multe evenimente de acest gen.

Playlist:
Cocktail Molotov