Recenzie si poze concert lansare album ROA in Silver Church, Bucuresti

Multa lume a oftat atunci cand Junkyard a "semnat" despartirea de Suie Paparude. Dar vestea despartirii a fost mai usoara cand am aflat despre noul lui proiect muzical, ROARise of Artificial, proiect inceput alaturi de Bogdan Popoiag (Unu’).

Pentru ca prima lor piesa ne-a placut, placut, placut, abia asteptam sa vedem ce ne-au pregatit baietii la lansarea albumului de debut, Artificial. Lumea era deja pe baricade and am ajuns noi ieri seara in Silver Church in jurul orei 23:00 si se misca pe mixurile lui DJ Marika, invitat sa dezmorteasca atmosfera. Nu i-am asteptat prea mult pe cei de la ROA care s-au instalat foarte rapid pe scena la 23:30. Au inceput rugandu-ne sa facem liniste. Liniste?! Da, da, da, liniste nu zgomot, acesta fiind numele piesei cu care baietii au inceput concertul.

Lansare album ROA @ Silver Church Lansare album ROA @ Silver Church

Au urmat Disco-bar, King Wanna Be si Malfunction care nu au fost foarte bine primite de public (Junkyard ne-a spus ca abia asteapta sa ascultam de cateva ori albumul ca sa putem canta cu ei la viitoarele concerte). Atmosfera a inceput sa se anime serios, insa abia dupa Malfunction si Cyber Hypnotic, doua dintre melodiile care ne-au placut cel mai mult aseara la prima ascultare.

Cand a inceput Gradina de vara, mainile s-au ridicat la comanda lui Junkyard ("Cine-i dus cu biscuitele, sa ridice o mana si sa puna jos cutitele"), iar lumea a inceput cu adevarat sa simta muzica celor de la ROA. Din pacate, marea dezamagire a serii a coincis cu cel mai asteptat moment al concertului – Ne place nu ne-a placut deloc live. Sa fi fost sonorizarea care a facut figuri tocmai atunci, sa fi fost asteptarile noastre prea mari, cert este ca Ne place nu a fost explozia de energie la care speram.

Dupa momentul Ne place au urmat doua piese la care noi am simtit un potential de viitor hit - Aripi in vant si Natiune de emsii. Din ceea ce am observat, publicul a reactionat mult mai bine la melodiile in limba romana. Concertul s-a terminat un pic mai rapid decat ne asteptam – dupa piesa Pe pamant, baietii ne-au multumit ca am fost prezenti in numar atat de mare si l-au lasat la butoane pe Gojira pentru a continua petrecerea. Parca ar fi mers un mic bis cu o noua incercare la Ne place.  Dar… asteptam concertul viitor!

Track-list:
Liniste
Disco-bar