Recenzie si poze concert The Mono Jacks si Abe Vigoda in Control, Bucuresti

Cand am aflat ca vineri seara in clubul Control va rasuna tropical punk rock adus tocmai din State, am zis ca trebuie sa auzim si noi cu urechile noastre. Nu de alta, dar ne plac Vampire Weekend, iar piesa Throwing Shadows de la Abe Vigoda, trupa care urma sa cante in Control, ne-a adus aminte de acestia si ne-a deschis apetitul pentru punk rock cu aroma tropicala.

Seara a inceput cu ai nostri indie rockeri The Mono Jacks. Cu piesa Superstitions, mai exact. Si, inca o data, Doru Trascau si cu baietii sai ne-au demonstrat cat de bine poate suna muzica lor.

Au sunat impecabil si au primit portii bune de aplauze din partea publicului destul de mic ca numar, dar foarte activ si generos. Playlistul lor a fost cam acelasi pe care l-am tot auzit la concertele lor, majoritatea fiind piese de pe albumul Now In Stereo: When I Was Gone, What Do You Know, We're All Getting Older. Si n-au putut lipsi nici primele 3 single-uri de pe acest album: Maria, Come Back Girl, Push The Pedal - piese care au fost adevarate hituri la posturile de radio de muzica alternativa.

Maria a fost un moment exploziv in showul The Mono Jacks, la fel si felul in care si-au terminat concertul, cu piesa Push The Pedal - adevarat adrenaline rush

Abe Vigoda @ Control Abe Vigoda @ Control Abe Vigoda @ Control Abe Vigoda @ Control
Abe Vigoda @ Control Abe Vigoda @ Control

Ce mi se pare ca le lipseste celor de la The Mono Jacks este un pic mai multa comunicare cu publicul, in rest sunt dementiali.

Apoi pe scena au urcat cei de la Abe Vigoda, iar daca spuneam ca The Mono Jacks nu comunica destul cu publicul, baietii de la Abe Vigoda comunica poate prea mult si canta prea putin. Acestia au urcat pe scena in fata unui public si mai putin numeros decat cel de la The Mono Jacks si si-au cerut scuze pentru faptul ca au venit doar trei si nu in formula completa, de patru, basistul lor fiind la o nunta. Iar de aici o serie de glume destul de nesarate, in mare despre casatorie si despre cat de gay sunt ei.

Din ce am ascultat pe YouTube, ne-a placut destul de mult muzica lor, insa live au sunat oribil si a fost poate unul dintre cele mai slabe concerte la care am fost in Control. E posibil sa fi fost si din cauza lipsei basistului, dar nici sonorizarea nu a fost buna, iar vocalul a cantat de multe ori destul de fals.

Abe Vigoda @ Control Abe Vigoda @ Control Abe Vigoda @ Control Abe Vigoda @ Control

N-am prea avut ocazia sa ne delectam cu tropical punk rock, pentru ca a fost mai mult zgomot si interactiune deloc inspirata cu publicul. Dupa primele piese oamenii au inceput deja sa plece. Cativa au ridicat si cateva degete sugestive, fie pentru ca n-au fost multumiti de ce au auzit, fie dintr-un sentiment de homofobie, spun asta pentru ca din sala li s-au cerut coveruri dupa Sublime, o trupa cunoscuta pentru versurile si piesele homofobe, lucru care i-a si deranjat pe cei de la Abe Vigoda. Iar la final, tobosarul a revenit pe scena pentru a intreba: "Are you cunts?", apoi s-au intors toti la un bis pe care nu-l ceruse nimeni.

Piesele pe care am reusit sa le identificam, dar care n-au sunat deloc ca inregistrarile: Repeating Angel, To Tears, We Have To Mask, Bear Face, Pure Violence.