Partizan, la Tete-a-Tete

Partizan, la Tete-a-Tete

"Concert unplugged Partizan in Tete-a-Tete" spunea afisul. Care de fapt ne-a cam mintit. Nu pentru ca atunci cand am ajuns aseara in cafeneaua Tete-a-Tete din Herastrau nu era nici urma de formatie, ci pentru ca nu a fost deloc unplugged. Si daca nu am fi observat cablurile, oricum baietii ne-au atras atentia, pe la cea de-a patra melodie, ca "se cheama unplugged, dar nu e".

In ciuda faptului ca singurul lucru legat de o sesiune unplugged a fost faptul ca cei cinci au stat jos si a frigului din parc, concertul ne-unplugged al domnilor de la Partizan a fost unul electrifiant.

Nu a fost numai spatiul mic al cafenelei care ne-a facut sa fim mult prea aproape de trupa, ci si glumele lor si propozitiile aruncate intre melodii. A fost o combinatie ciudata si placuta intre un concert in care melodiile se tin lant si nu te lasa sa respiri si unul in care publicul e lasat sa isi traga rasuflarea din cand in cand. Nici nu ziceau bine "urmatoarea melodie e urmatoarea" ca se si auzea inceputul cantecului.

Sa nu va imaginati ca probleme nu au fost. Doar nimic nu e perfect. Ba Artan nu era multumit de ordinea pieselor ("Urmatoarea melodie...Nu, nu asta!"), ba disparitia in repetate randuri a hartiutei pe care isi scrisesera setlistul ducea la un mic moment de panica, ba Artan mai uita ca avea ceva de facut. Sigur, deloc motive de suparare, ci momente placute, care au facut sa ne placa si mai mult concertul.

Publicul a fost unul pe masura. De la aplauze, chiar si in timpul cantecelor si momentul in care a cantat in locul lui Artan versurile de la Becule, la schimburi de replici cu membrii formatiei intre melodii ("Ne-am gandit sa va spunem ca nu e unplugged", "Stiam...", "E bine, si noi stiam"), toti cei stransi in cafenea s-au simtit bine si, zicem noi, au uitat de frigul groaznic.

Asa cum se intampla cu concert reusit, ne-ar fi placut sa nu se termine. Dar cum nu a fost sa fie, tot ce putem sa facem e sa asteptam urmatorul concert Partizan, unplugged sau nu.