Morcheeba - the comeback la Sala Palatului

Trupa nu doar ca s-a intors la Bucuresti, dar s-a intors sa ne arate cum ar trebui sa arate si sa sune cu adevarat Morcheeba pe scena. Asta si pentru ca de aceasta data la microfon s-a aflat Skye Edwards, prima solista a trupei, care s-a tinut de glume toata seara si care ne-a fermecat cu vocea ei superba si rochia ei rosie (despre care a spus ca e facuta chiar de ea).

Concertul din deschidere, ce a inceput la ora 20:00, nu a fost dintre cele mai reusite. Trupa Antarctica a incercat sa creeze atmosfera potrivita si sa faca oamenii sa se destinda, dar nu a reusit. Motivele sunt mai multe: nu se auzea foarte bine si vocea solistei se pierde in forfota din sala, melodiile nu aveau nici un catch care sa te faca atent si erau multi oameni care incercau sa-si gaseasca locurile si nu bagau in seama ce se intampla pe scena.

Morcheeba @ Sala Palatului Morcheeba @ Sala Palatului Morcheeba @ Sala Palatului Morcheeba @ Sala Palatului

Antarctica a cantat aproape o ora, au multumit publicului si a iesit de pe scena in aplauze timide. Acestea s-au transformat in oftaturi la auzul vestii ca urmeaza o pauza de 20 de minute pana la inceperea concertului Morcheeba. Timp in care o parte din public si-a facut provizii sau si-a gasit locul in sala, iar pe scena s-au perindat instrumentistii grabiti sa aranjeze totul cat mai repede.

Putin dupa ora 21:00 luminile s-au stins, aplauzele si aclamatiile au inceput sa se auda din ce in ce in mai tare, iar pe scena au intrat cei 3 instrumentistii, Ross Godfrey si Skye Edwards. Totul a inceput linistit cu The Sea, pentru ca apoi sa indemne publicul la dans si la mai multa miscare. Skye si Ross au avut grija sa destinda atmosfera pentru ca toata lumea sa se simta bine si sa danseze. Si daca muzica sau incurajarile lor nu au fost suficiente, atunci au oferit shoturi de tequila si whiskey doritorilor din primele randuri.

Morcheeba @ Sala Palatului Morcheeba @ Sala Palatului

Pe parcursul concertului am aflat tot felul de lucruri. Despre copilul lui Skye din cauza caruia trebuie sa se trezeasca la sase dimineata, ca la Kiev claparul lor a fost arestat pentru cateva ore, cica din cauza coafurii si ca piesa Never an Easy Way a fost scrisa cand trupa era sub efectul ciupercilor magice. Asta in caz ca s-a aflat cineva in sala care nu stia exact daca numele trupei e doar de show sau pe bune.

Morcheeba @ Sala Palatului Morcheeba @ Sala Palatului Morcheeba @ Sala Palatului Morcheeba @ Sala Palatului
Skye Edwards                                                                  Ross Godfrey

Cand era veselia in toi, au schimbat ritmul si au decis sa Slow Down ca sa nu termine spectacolul mai devreme decat era planificat. Oricum sticla de tequila era aproape goala si ce mai ramasese a fost dat pe gat cu inocenta de catre Skye. Care apoi a fost nevoita sa-si dea cateva palme ca sa se opreasca din ras, pentru ca nu mai putea canta. Publicul, oricum, a apreciat toate glumele si jocurile solistei, fara sa se supere.

Pe The Beat of the Drum au incercat un singalong, pe care desi l-au pregatit din timp in pauza dintre piese si s-a ajuns la glume legate de dotarile barbatilor romani, nu le-a iesit asa cum ar fi trebuit pana la capat. La jumatatea melodiei oamenii au uitat sa cante la refren si preferau sa se bucure de showul trupei.

Dupa Blindfold, Morcheeba a parasit scena, insa pentru scurt timp, deoarece publicul nu s-a putut desparti atat de usor de carismatica si simpatica Skye, asa ca i-au chemat inapoi la bis prin valuri de aplauze. Au mai cantat Be Yourself si Rome Wasn't Built in a Day, prima piesa din bis amestecand-o cu un cover mai neobisnuit, dar original, dupa piesa lui Lady Gaga, Just Dance.

The Sea
Friction
Otherwise