I Blame Coco@ The Ark

I Blame Coco pare ca si-a ales numele asta special ca sa ne fie foarte usor sa dam vina pe ea si pe trupa dupa ce daddy's girl a venit si-a cantat in aproape jumatate de ora 9 piese. Da, Coco, te-au invinuit toti oamenii care s-au inghesuit azi-noapte la The Ark ca sa te vada facand spectacol. Ai venit, cat ai stat pe scena ai fost foarte tare si apoi ai plecat si ai lasat oamenii cu buza umflata si mai usori cu ceva bani.

I Blame Coco@ The Ark I Blame Coco@ The Ark

Imediat dupa piesa Caesar, Coco si-a luat lucrurile si a plecat. Revolta a inceput imediat, dar nu inainte ca publicul sa mai atarne de un fir de speranta ca artista se va intoarce si ca va mai canta, macar la bis, macar inca una ca sa fie 10. Dar nu, Coco era deja in cabina si nici ca-i pasa de aplauzele tuturor. De aici mai departe dezamagiri si frustrari prin tot clubul: "cum, frate, doar atat", "bai, eu chiar eram fan si am dat bani s-o vad", "am cronometrat, a cantat 25 de minute".

Urat si nepoliticos si foarte ciudat ca trupa din deschidere sa stea mai mult pe scena decat headliner-ul. Magnolia a cantat mai mult si a facut-o chiar bine fara prezenta lui Mircea Badea in maioul negru mulat. Trupa a fost plina de energie si chiar a facut ceva valuri in public. Daca stiam ce urmeaza, ii rugam sa mai stea. Dar nu, toti s-au entuziasmat cand au vazut fiinta plapanda cu ochi sticlosi fara directie ca vine sa cante.

I Blame Coco@ The Ark  I Blame Coco@ The Ark  I Blame Coco@ The Ark

Pauline sau Coco, spune-i cum vrei, era vintage din cap (la propriu, parul ei era foarte "vintage") pana-n picioare, cu un aer boho, misto, cu niste miscari pe modelul spasmelor, dar care te bagau usor intr-o alta stare. Coco baga in sperieti orice om din primul rand cand fixa cu ochii verzi si sclipitori un punct din public. Artista avea o energie aparte, una care nu te activa neaparat, dar care te punea sa te uiti la ea ca sa vezi ce va mai face fetita cu fata trasa si vocea masculina care pare rupta de tot ansamblul Coco.

I Blame Coco@ The Ark I Blame Coco@ The Ark I Blame Coco@ The Ark I Blame Coco@ The Ark

Nici nu ne-am dezmeticit bine si show-ul s-a terminat. Am crezut ca e o gluma cand dupa Quicker a spus ca mai canta o piesa si gata. Dar nu, Coco nu se-ncurca, nu glumeste, chiar asa a facut. Pacat, era un vibe misto la The Ark cu muzica artistei si cu toti fanii pusi la 4 ace hipsteristi, se canta, se dansa, se transpira, Coco a primit si-un trandafir. Daca ar fi fost mai mult, ar fi fost foarte bine. Asa, a fost doar binisor. Corect?

I Blame Coco@ The Ark I Blame Coco@ The Ark I Blame Coco@ The Ark

We Blame you Coco pentru multe si sa stii ca te spunem tatalui tau.

1. Party Bag