Hot Casandra, fara Handsome Furs, in Control

Handsome Furs au pierdut avionul. Se mai intampla. Nu stim din ce cauze si cum s-a intamplat, stim doar ca a fost “a series of unfortunate events”, ca sa ii citam chiar pe cei doi membri ai trupei (de pe site-ul lor, daca va intrebati de unde). Cei care se duceau la Cluj sa ii vada, pot sa stea linistiti, acolo nu sunt probleme. Dar noi cei din Bucuresti am injurat putin la auzul stirii, ne-am resemnat la gandul ca ii vedem la anul (cand va fii reprogramat concertul) si ne-am dus la concertul Hot Casandra.

Hot Casandra @ Control Hot Casandra @ Control

Din Control, evident, pentru ca Paul Ballo+live band trebuiau sa cante in deschiderea trupei canadiene. Asa, au urcat doar ei pe scena. Nu pentru mult, undeva putin peste 30 de minute, dar plini de energie (Paul Ballo e clar facut pentru a fi lider de trupa) si in fata unei sali destul de pline. Paul Ballo, the main man, n-a stat mai deloc locului si nu este greu sa vezi ca se implica enorm in concertele lui. Nu conteaza ce se intampla in public, el e acolo ca sa isi faca treaba cat mai bine.

Nu ca publicul ar fi stat sau ar fi fost (prea) rece. Departe de asa ceva. Sigur, a fost nevoie de cateva melodii ca publicul sa se incalzeasca si, da, la inceput se auzeau inca susoteli prin sala. Dar suntem siguri ca nu a fost nevoie de indemnul lui Ballo (“Mai cu talent”, unul dintre putinele lucruri spuse de el) ca publicul sa inceapa sa danseze si sa se manifeste mai cu viata. Toata treaba a fost facuta de melodiile care te prind foarte usor, care iti zic ca trebuie macar sa dai usor din picior, chiar daca nu stii versurile (unele persoane din public au cantat in schimb fiecare cuvant) sau nu te omori teribil cu muzica Hot Casandra.

Doar ca, la fel de repede cum a inceput, s-a si terminat. Exact cand incepuse lumea “sa se simta bine”, a venit si “asta e ultima melodie”. “Mi-ar fi placut sa zic ca urmeaza Handsome Furs, dar urmeaza Handsome Furs la anul” si asta a fost. Degeaba s-a cerut bis, degeaba unii si-au manifestat nemultumirea, au si aparut oamenii Controlului si au dat drumul la muzica.

Si, desi in aer parca plutea nemultumirea cauzata de “the series of unfortunate events”, concertul Hot Casandra ne-a mai alinat suferinta.