Friendly Fires DJ set + Noze live la Palatul Ghika

Cand auzi ca o trupa de pe-afara pune piciorul pe aici, te duci s-o vezi, nu? In ciuda faptului ca se intampla sa fie DJ set. Inghiti situatia nu tocmai fericita si, din iubire pentru trupa/muzician, din curiozitate sa vezi ce e de capul lor ca DJi, dai attend si te duci sa arunci un ochi.

Aseara la Palatul Ghika a fost DJ set Friendly Fires. Plus un live Noze, deci ,ce sa fie atat de rau? Incepem prin a recunoaste ca nu Noze erau pe lista noastra de vazut. Ceea ce nu inseamna ca a fost un concert rau. Cand spunem concert ne referim la un pupitru si o voce. Cei doi francezi au venit, si-au pus muzica, au interactionat cu publicul, publicul s-a bucurat de prezenta lor. Doar ca, in conditiile in care nu te omori dupa muzica lor, cand au inceput sa repete melodiile, deja iti cam doreai sa abandonezi “misiunea”.

Friendly Fires DJ set Friendly Fires DJ set

Dupa o ora si jumatate deja simteai ca le place sa-ti dea impresia ca or sa plece dupa o piesa, dar sa mai stea inca patru. Cand au anuntat ca mai au doar o piesa (desi au mai fost doua in realitate), nu am putut sa ne abtinem dintr-un oftat de usurare. Si asa, pe la 3 fara ceva, a venit la pupitru si bateristul Friendly Fires, Jack Savidge. Dj setul a fost… simpatic. La astfel de treburi depinde cat de mult iti place ce pune domnul de la pupitru si, recunoastem, am incercat, dar nu ne-a dat pe spate.

Prea mult electro care suna, dupa prea mult timp, prea la fel si prea ieftin - din punctul nostru de vedere. Altii au dansat si au ridicat manutele in aer. Nici publicul nu ne-a impresionat teribil. Da, a avut energie, da, s-a dansat mult. Dar s-a imputinat considerabil pe parcusul serii. Daca la Noze era ceva mai aglomerat, la Friendly Fires, cand ieseai dintre cei 200 de oameni stransi in fata scenei, ajungeai intr-un mare gol, care era restul salii. Mai precis, un cort de evenimente din curtea Palatului Ghika. Iar in golul respectiv dadeai peste sticle de bere, pahare aruncate pe jos si un munte de tigari.

Inevitabil, ar spune unii, dar nu credem ca era atat de greu sa faci rost de cativa oameni care sa stranga din cand in cand sticlele si paharele. Si, ca dupa fiecare DJ set, ne promitem ca nu vom mai repeta figura. Ne vedem deci la DJ setul James Blake din martie, nu?