Festivalul Club A - Ziua 4, Bucuresti, Centrul Vechi

A trecut si a patra zi de festival. Au mai ramas 2 zile si parca incepe sa ne incerce senzatia aia care apare mereu cand o vacanta scurta, dar plina si frumoasa se apropie de final. Dar sa vedem cum a fost ziua a 4-a a Festivalului Club A.

Am reusit sa prindem si primul concert al zilei, cel al trupei Central Warehouse si asta pentru ca au inceput sa cante mai tarziu decat trebuia si nu la 15:30 cum era programat. Probabil ca cei de la Club A au ales sa inceapa ziua a 4-a ceva mai tarziu pentru ca toate trupele sa se bucure cat de cat de public. Si cei de la Central Warehouse au avut cativa oameni in fata scenei, nu multi, dar nici foarte putini. Paul si trupa au cantat bine si au meritat toate aplauzele pe care le-au primit. Cateva dintre melodii: Leaving on a train, Sweet home Alabama si Freebird.

Festivalul Club A - Ziua 4, Bucuresti, Centrul Vechi Festivalul Club A - Ziua 4, Bucuresti, Centrul Vechi Festivalul Club A - Ziua 4, Bucuresti, Centrul Vechi Festivalul Club A - Ziua 4, Bucuresti, Centrul Vechi
Festivalul Club A - Ziua 4, Bucuresti, Centrul Vechi Festivalul Club A - Ziua 4, Bucuresti, Centrul Vechi

Dupa Central Warehouse a venit randul celor de la Up To Eleven sa ne faca sa ne miscam. Parca au cantat destul de putin, dar melodiile au sunat bine atat piesele proprii dar si cover-urile ca: Tu, One cent, The Outside. Din pacate ei s-au bucurat de un public si mai restrans decat cei care au fost inaintea lor si probabil ca asta a fost unul dintre motivele pentru care cei de la  Up To Eleven au ales sa stea foarte putin pe scena.

O data cu TiPtiL si numarul celor din public s-a marit. Bujor a prezentat trupa, apoi scena le-a apartinut Ralucai si Adinei, care au dansat pe tot parcursul concertului. Desi parea ca ziua a 4-a a festivalului va fi prima zi fara nici un fel de probleme tehnice, din pacate cei de la TiPtiL nu s-au auzit asa cum trebuia. Chiar daca ei nu s-au plans si au cerut doar mici modificari ale sunetelor in monitoare in fata scenei, melodiile nu s-au auzit chiar atat de bine. Problema asta nu i-a impiedicat pe nici unul dintre fanii trupei sa danseze pe melodii ca: Express Yourself, Cu capu-n nori, Imaginea ta.

Am ajuns la prima trupa, insa am ratat concertul Mircea Vintila si Brambura pentru ca pe cer se adunasera nori si vantul incepuse sa bata. As fi stat sa vad concertul, dar am ales sa ma adapostesc in Club A sa beau o bere pentru ca pe Vintila si trupa ii mai vazusem si la Gala Om Bun. Totusi chiar daca ploua (si nu a plouat) nu puteam sa ratez Partizan.

Cativa stropi de ploaie au facut ca multe umbrele sa se deschida si cei din spate sa nu prea vada mare lucru, dar asta numai pentru putin timp, asa ca ne-am putut bucura cu totii de "isteria" celor de la Partizan. Artanu si trupa ne-au umplut de energie cu melodii ca: Banii, Dusmania si Perfect, ultima piesa din program al carei sound a fost schimbat complet si au aparut si cateva versuri noi, piesa care este total diferita de cea cantata alaturi de Timpuri Noi.

Si daca tot am ajuns la isterie, aceasta a continuat cu Zob, care au fost cel putin la fel de energici ca cei de la Partizan. Ultima oara cand i-am vazut pe cei de la ZOB a fost tot in Club A in preajma Craciunului, asa ca mi-a parut si mai bine ca am avut ocazia sa-i revad anul acesta tot pe o scena a clubului. Pogo in fata scenei, maini in aer si un public numeros care a cantat mai toate melodiile alaturi de Vlase. Cateva din piesele cu care ne-au facut sa ne miscam cei de la ZOB au fost: Radio Punk, Printre nori si Telenovele.

Trupa care a incheiat a 4-a zi de Festival a fost Suie Paparude. Pentru ca ziua a inceput putin mai tarziu, timpul celor de la Suie pe scena s-a scurtat si el. In plus, sau mai bine zis in minus, baietii nu au fost lasati sa ne ofere un bis pentru ca intrasem in "ora de liniste". Tot la Suie Paparude a si plouat cel mai mult din toata ziua, dar incalziti bine de trupele dinainte si intrati in transa pe ritmul propus de Suie, nu au mai fost deschise atat de multe umbrele si lumea si-a vazut de dans pe piese ca: Armada Verbala, Pentru inimi, Cea mai buna zi.

Nu putem spune cu siguranta daca a fost cea mai buna zi de concert, insa putem fi siguri ca a fost una dintre cele mai energice datorita trupelor care au urcat pe scena si datorita muzicii propuse de acestea. Asteptam si trupele din a 5-a zi pentru ca vom fi acolo.

Hai si voi
.
Vezi cum a fost la Festival in Ziua 1, Ziua 2, Ziua 3, Ziua 5, Ziua 6