Festivalul Club A - Ziua 3, Bucuresti, Centrul Vechi

Am incercat ca la a treia zi a Festivalului Club A sa ajungem ceva mai devreme si am reusit sa fim in fata scenei de la 16:30, adica am prins al doilea concert al zilei, cel al trupei Blackbeers.

Chiar daca urmau sa urce pe scena de la 16:30, cei de la Blackbeers s-au miscat repede si au inceput sa cante mai devreme, spre bucuria publicului destul de restrans dar dornic de muzica irlandeza. Cu o bere neagra atarnata de Peter Moynahan, acestia au incins spiritele cu melodii ca: Paper and pins (The Tossers), The Dirty Glass (Dropkick Murphys) sau Whiskey in the jar (Metallica). Cei cativa fani ai trupei, bine incalziti de muzica si de bere, au incercat sa lanseze un pogo pentru ca aveau loc destul, dar au ajuns sa se prinda intr-o hora haotica si amuzanta.

Festivalul Club A - Ziua 3, Bucuresti, Centrul Vechi Festivalul Club A - Ziua 3, Bucuresti, Centrul Vechi Festivalul Club A - Ziua 3, Bucuresti, Centrul Vechi Festivalul Club A - Ziua 3, Bucuresti, Centrul Vechi
Festivalul Club A - Ziua 3, Bucuresti, Centrul Vechi Festivalul Club A - Ziua 3, Bucuresti, Centrul Vechi

De la 17:30 pe scena Festivalului au urmat cei de la Grup 74. Din pacate, acestia nu s-au bucurat, cel putin la inceput, nici macar de publicul care fusese la Blackbeers, pentru ca multi dintre acestia s-au dus sa-si faca plinul cu bere sau sa se odihneasca un pic la vreuna dintre terasele din jur. Insa au cantat bine si cei care au ramas au avut de castigat. Dupa cateva piese, printre care: Ochii ploii, Nu te mai chem si Atunci, pe maine, Grup 74 a facut loc pe scena trupei Abacus care ne-au cantat cateva cover-uri ca: Naive (The Kooks) sau Sex on fire (Kings of Leon).

Putin dupa 18:30 am avut parte de concertul celor de la Basorelief. Doar instrumental, melodiile propuse de Iulian Vrabete (bas, Holograf) au fost un moment numai bun de relaxare pentru ca par genul de melodii pe care le-ai asculta dimineata pe plaja asteptand sa-ti treaca mahmureala. Cateva dintre ele: Crocodil, Optimus, Drum pe campie.

Numarul celor prezenti in fata scenei a fost si el mai mare decat la Grup 74 si era in crestere, pentru ca dupa Basorelief a urmat Luna Amara. Dar Iulian si trupa ne-au demonstrat ca muzica nu are varsta, asta datorita unui pusti de maxim 4 ani, care a dansat ca un "profesionist" pe tot parcursul concertului, fiind cat se poate de rock in timpul pieselor mai puternice.

Festivalul Club A - Ziua 3, Bucuresti, Centrul Vechi Festivalul Club A - Ziua 3, Bucuresti, Centrul Vechi

Deci, pe la 19:30, cei de la Luna Amara au urcat pe scena si au inceput concertul cu melodia Gri Dorian. Deja devenise destul de greu sa te misti prin multimea de oameni adunata sa-i vada pe Mihnea si trupa, nemaipunand la socoteala ca trebuia sa treci printre oameni care dansau, cantau sau aplaudau, lucru care facea drumul pana la standul de bere oarecum anevoios. Cateva dintre piesele care ne-au facut pe toti sa dansam au fost (pe langa Gri Dorian): Somn, Dizident, Albastru si Rosu Aprins.

Putin inainte sa se termine Luna Amara am dat o fuga pana-n Club A pentru momentul folk cu Andries. Clubul era gol, o singura masa fiind ocupata de cei de la Basorelief care s-au oprit dupa concert sa bea o bere si sa mai stea de vorba. Am aflat de la bar ca nu urma sa ajunga Andries acolo, dar era proiectat un filmulet cu el, asa ca am plecat inapoi spre scena pentru concertul Les Elephants Bizarres care a inceput la 20:30.

Asa cum ne-au obisnuit din celelalte concerte ale lor, elefantii sunt plini de energie pe care nu o tin numai pentru ei, ci o impartasesc cu toti cei care vin sa-i vada, facandu-i pe cei din public sa se simta de parca ar face parte din "turma". Stefan nu a stat o clipa locului si a tot sarit pe scena, impunand un stil de dans nebun si celor din fata acesteia. Concertul a inceput cu, probabil, cea mai cunoscuta piesa a lor: Hello says the devil, dar ne-au mai cantat si: Johnny and his crew, Mushroom Girl, The boys sau Brasil.

Ultima trupa din line-up-ul celei de-a treia zi a fost Directia 5. Probabil una dintre cele mai romantice trupe de la noi, baietii de la Directia 5 au rupt ritmul impus de "elefantii bizari" si au propus melodii mai lente, pe care cuplurile aflate in public au dansat si s-au tinut in brate. Romantic, romantic, dar cu linia melodica destul de puternica, Cristi si trupa ne-au cantat: Imi amintesc ziua ta, Iti multumesc, Unde esti, Cu tine sa zbor, Caut altceva, O fata ca ea, etc.

Fiind duminica seara am ales sa ne indreptam spre casa dupa incheierea celei de-a treia zi de festival, mai ales ca acesta continua si noi o sa fim acolo si in a patra zi. Hai si voi?

Vezi cum a fost la Festival in Ziua 1, Ziua 2, Ziua 4, Ziua 5, Ziua 6