Festivalul Club A - Ziua 2, Bucuresti, Centrul Vechi

Asa cum am promis am ajuns si la a doua zi a Festivalului Club A. Nu am reusit sa ajungem chiar de la 15:30 cand au inceput concertele, dar de la Sorin Minghiat si Doru Stanculescu, adica de la 17:30, nu am mai ratat nici una dintre trupe.

Doru Stanculescu si Sorin Minghiat au inceput recitalul undeva in jurul orei 17:30 in fata unui public restrans, dar in crestere. Stanculescu si Minghiat au inceput concertul cu piesa Haidi Hai si au continuat cu alte cateva piese, printre care si: Ecou de romanta, Circul, Fara Petale, Cafeaua de dimineata. Cei prezenti in fata scenei stiau melodiile si i-au aplaudat pe cei doi, desi am avut parte si de cateva persoane cu mai putin bun simt (in fata scenei au fost 2 tineri care, desi nu le placea muzica propusa de Minghiat si Stanculescu, au ales sa stea acolo si sa faca glume proaste, care l-au facut pe Minghiat sa-i roage de cateva ori sa taca sau sa se duca in alta parte daca nu inteleg muzica lor).

Festivalul Club A - Ziua 2, Bucuresti, Centrul Vechi Festivalul Club A - Ziua 2, Bucuresti, Centrul Vechi Festivalul Club A - Ziua 2, Bucuresti, Centrul Vechi Festivalul Club A - Ziua 2, Bucuresti, Centrul Vechi
Festivalul Club A - Ziua 2, Bucuresti, Centrul Vechi Festivalul Club A - Ziua 2, Bucuresti, Centrul Vechi

Dupa concertul celor doi, pe la 18:30 a urcat pe scena Byron si trupa sa. Din pacate, concertul nu a inceput la 18:30 pentru ca Byron a avut cateva probleme tehnice. Bine ca le-a avut inainte sa cante si nu a patit ca Despot, care a fost nevoit sa schimbe 3 microfoane in timpul concertului de ieri. Problemele s-au rezolvat repede asa ca lumea a avut ce aplauda: Perfect (cover al melodiei Timpuri Noi), Granita-n ranita, 1000 de chipuri, Songul puscariasului, The Alchemist (au fost cateva din piesele pe care le-am ascultat).

Ca sa-l vada mai bine pe Byron, unii au ales sa incerce sa ajunga cat mai in fata scenei, iar altii au s-au urcat pe gardurile cladirilor din jur.

De la 19:30 a venit randul celor de la Timpuri noi sa ne faca sa ne miscam timp de-o ora. Chiar daca s-a simtit oarecum lipsa lui Artanu, Dan Iliescu si Tica Alexe au sunat cat se poate de bine, asa ca cele 10 melodii ne-au facut sa aplaudam si sa cantam alaturi de ei. Cateva dintre melodii: Tanta, Stere, Mistretul, Helga, E loc, Malu Valu, Victoria. Si daca tot vorbim de aplaudat, e pacat ca nici una dintre trupele care canta la Festivalul Club A nu are timp sa revina pe scena pentru bis, asa ca oricat am insistat noi ca Timpuri noi sa revina pe scena pentru inca o melodie, acest lucru nu s-a intamplat.

Dupa Timpuri noi a urmat Travka cu sound-ul lor puternic care ne-a trezit pe toti din visare. Toata lumea s-a miscat pe toate melodiile propuse de cei de la Travka, printre care si: Zgarba, Vreau sa simt Praga, Corabia nebunilor, Fetele-n Luna, Cum te simti, au aplaudat si au cantat. George Gadei si trupa s-au simtit si ei bine si la finalul concertului le-au urat La multi ani! celor de la Club A, asa cum au facut-o si probabil o vor face toate trupele care vor urca pe scena festivalului.

Trupa veche a fost cea care a incheiat a doua zi a Festivalului Club A. Energici, cei de la Trupa veche ne-au facut pe toti sa topaim pe melodii deja foarte bine cunoscute, ca: 18 ani, V.S.T., Omul Plajei, Vara asta, Vama Veche. Asa cum am observat si in prima zi, cei care urca pe scena ultimii primesc cadou posibilitatea de a tine un bis, asa ca ieri seara cei de la Trupa Veche s-au reintors pe scena si ne-au oferit si un bis.

Dupa terminarea concertelor aveam foarte multa energie si mai aveam chef sa dansam, asa ca am decis sa iesim un pic din Centrul Vechi si sa ne continuam seara in Expirat. Am incercat sa nu stam foarte mult pentru ca o sa fim prezenti si la a 3-a zi a Festivalului Club A.

Voi veniti?

Vezi cum a fost la Festival in Ziua 1, Ziua 3, Ziua 4, Ziua 5, Ziua 6