Eros Ramazzotti- piu bello show

Stadionul de rugby din Bucuresti a dat uitarii violenta barbateasca din sport si a fost sensibilizat de cantonetele lui Eros Ramazzotti care au rasunat ieri seara intr-un concert piu bello; frumos pentru ca Eros a cantat senzual si cu scopuri fatise de a stoarce emotii (nu numai din partea feminina a publicului), dar si pentru ca intreg show-ul a facut publicul sa se simta parte din spectacol.

Nu am ajuns si la concertele din deschidere (Proconsul si Grimus), asa ca ne-am grabit alaturi de domnisoare bronzate si cocotate pe tocuri si platforme sa ne gasim un loc si sa impartim zona fara galceava, dar cu asigurarea ca il vom vedea cum se cuvine pe Eros (asa, spre mandria mamelor). Ne-am luat pozitiile, am aplaudat si am fost rasplatiti auditiv cu prima piesa din concert.

Bine, bine, se aude frumos, dar unde e Eros?! Cu o inclinatie spre siretlicuri de scena, Eros a aparut din underground, lasandu-si publicul sa-l apalude cu disperare si tachinandu-l cu absenta sa. Sus pe o platforma, Eros a fost adus la suprafata in acompaniamentul muzicii si al ropotelor de aplauze.

Ni-l imaginam mai slab, mai suplu si mai italian. Aspectul de cowboy modern (blugi, camasa de blugi si un tricou) ne-a cam stricat fanteziile, dar cu timpul am acceptat si spatiul de depozitare a pizza si a pastelor (o burtica semn de om matur) si i-am dat lui artistului creditele necesare: pe modelul MILF (Mothers I'd Like to F**k), Eros este, fara indoiala, un FILF.

Dupa a doua piesa (Dove c'e musica), artistul a rostit si forma italieneasca a capitalei noastre, o denumire pocita in cel mai simpatic mod: Bucaresi (trebuie spus cu un accent italienesc). Din ciclul ce a mai iesit pe gura artistului (in afara de o muzica interpretata impecabil), Eros ne-a aratat ce a invatat la ora de romana in momentul de declaratii artist- public: "Sunt bucuros sa fiu aici. Ce fete frumoase sunt aici!". Publicul, continuand inversarea rolurilor, a raspuns prin intermediul reprezentantelor feminine cu un "Ti Amo" disperat.

Eros a cantat melodiile de pe noul album, "Ali e radici", dar nu ne-a dezamagit si a avut in repertoriu si frumoasele hit-uri precum "Fuoco nel fuoco", "Una storia importante", "Cose della vita", "Se bastase una canzone", "Parla con me", "Piu bella cosa", "Un' altra te" si "I belong to you", varianta fara Anastasia.

Artistul, fara o falsa aroganta, a tinut publicul alert prin tot felul de artificii de spectacol: lumini, o constanta bagare in seama si o elogiere a orasului nostru (integrarea cuvantului Bucarest in multe dintre melodiile cantate- "il cuore de Bucarest"), dar si cu ajutorul membrilor formatiei care mai paseau din cand in cand in lumina ca sa-i tina companie artistului.

Unele dintre cele mai senzuale piese beneficiau si de muzica saxofonului manuit cu grija de Everette Harp. Corespondetul feminin al lui Eros si-a gasit loc pe scena in forma trio-ului de la backing vocals format din Sara (preferata noastra), Chiara si Romina.

Publicul a ascultat cuminte, oarecum vrajit de zambetul italianului si de muzica sa, a cerut politicos sa primeasca mai mult si doar de pe ici de colo ce se mai auzeau urletele adevaratelor fane Eros (eros in ambele sensuri). Am ras cand artistul sugubat se tinea de prostii pe scena, mai ales cand a avut duo-ul cu saxofonul: Eros dicta vocal, saxofonul reda muzical comanda lui Eros.

Artistul s-a mai ascuns la un moment dat sub pamant ca sa apara din nou cu surle si trambite, a luat fetele din backing vocals la cantat,a avut si mici momente de tenor; ce mai, Eros a fost piu bello si show-ul lui la fel. Inainte de bis, artistul a cantat o melodie care defineste cel mai bine ce a fost ieri seara pe scena stadionului: questo immenso show, gratie (sau grazie) lui Eros Ramazzotti si a trupei sale.

N.B: ne pare rau ca nu avem si niste fotografii de aseara. Nu am primit acreditare foto si nu au sosit inca fotografiile oficiale. Cum le primim, le urcam.