Dub FX pe terasa Fabrica

Dub FX a revenit ieri seara pe terasa Fabrica pentru a prezenta in premiera un set hibrid de 2 ore (live+dj set) impreuna cu CAde. Pentru ca era duminica si in aer liber, totul a inceput devreme, de la ora 18:00. Incalzirea a fost asigurata de Tremour, care timp de doua ore ne-a tinut urechile ocupate cu tot ce e mai bun din dubstep, drum'n'bass si electro.

Inca de la inceput, terasa Fabrica s-a aratat destul de neincapatoare pentru numarul mare de fani ai globetrotter-ului care a ajuns de la un "vagabond" trubadur, la headliner pentru multe festivaluri importante din lume. In fata scenei s-a facut aglomeratie mare, greu de strabatut daca vroiai sa ajungi la picioarele lui Dub FX, iar multimea de oameni ingramadita pe spatiul stramt de pe terasa parea o coada imensa.

Dub Fx @ Fabrica Dub Fx @ Fabrica

In jurul orei 8 si-a facut aparitia si Dub FX, in ropote de aplauze si in fata unui public cu mainile aruncate in aer. Fara sa stea prea mult pe ganduri, desi parea ca fusese adus direct de pe aeroport, acesta a dat drumul loop station-ului si a inceput sa-si construiasca piesele si sa spread the love prin versurile sale. S-au auzit multe dintre piesele sale mai cunoscute: Soothe Your Pain, Step On My Trip, Rude Boy, Love Me Or Not, iar Love Someone a reprezentat cel mai frumos moment al concertului, vocea lui Dub FX fiind acoperita de cea a publicului care a cantat versurile by heart

Au fost si piese mai putin cunoscute, dar si niste premiere, mai ales pentru publicul bucurestean, alaturi de MC-ul CAde.

Dub Fx @ Fabrica Dub Fx @ Fabrica Dub Fx @ Fabrica Dub Fx @ Fabrica

Chiar daca n-a venit singur, ci insotit de un MC foarte bun si care l-a completat excelent pe Dub FX, ne-ar fi placut foarte mult sa-i vedem pe scena si pe Flower Fairy (partner in life) si pe Mr. Woodnote, alaturi de care a facut mega show la Street Heroes-ul de anul trecut.

De fiecare data cand il vedem pe scena, live, ne uimeste felul in care Benjamin amesteca a'cappella, reggae, drum and bass, dubstep si-si "conduce" muzica din pedale sau o construieste ca un "arhitect" care trebuie sa-si vada&gandeasca muzica in spatiu. Pur si simplu n-ai cum sa nu simti respect pentru un artist ca Dub FX - talentat, modest si inovator.

Dub Fx @ Fabrica Dub Fx @ Fabrica

S-a dansat mult, iar terasa Fabrica s-a umplut de un vibe incredibil, pe care l-am luat cu noi acasa, alaturi de ecoul pieselor lui Benjamin care inca ni se mai rotesc prin cap. Publicul a fost de nota 10, a aratat ca stie cum sa-si primeasca artistul preferat si cum sa-l si rasplateasca. Si rasplatiti au fost si ei, pentru ca dupa concert, Dub FX a stat sa faca poze cu toti cei doritori... si nu au fost putini.

Big up, Dub FX! Si abia asteptam urmatorul concert in Romania, suntem mai mult ca siguri ca va reveni.