Discoballs @ Control

Joi seara, Discoballs a incins spiritele in Control. Barul a fost plin de oameni dornici sa-si electrizeze seara si sa plece spre casa cu inima batand in ritm de electro(cardiograma), iar trupa ne-a oferit asta din plin. Desi concertul era anunta la ora 21:30, cei de la Discoballs si-au inceput treaba undeva aproape de ora 23:00 (unde sunt vremurile cand concertele incepeau la o decenta jumatate de ora dupa ora anuntata?).

Seara a fost deschisa de Dj Nek, care a mixat foarte bine, incalzindu-i pe cei prezenti in sala, sa zicem un 10% din numarul celor care au venit mai tarziu pentru main event. Mixurile lui au fost antrenante, iar proiectiile de pe pereti, te faceau sa te simti ca intr-o incapere de sticla aflata in spatiu si pe ale carei ferestre se vedeau mii de stele. Dj Nek si-a facut datoria exemplar si a pregatit bine terenul pentru cei de la Discoballs, aducand destui oameni in fata scenei.

Discoballs @ Control Discoballs @ Control Discoballs @ Control Discoballs @ Control

Dupa o scurta pauza, in care toata lumea si-a facut plinul la bar, Discoballs au urcat pe scena si au dezlantuit haosul (in sensul bun al cuvantului). Inca de la primele sunete toti au inceput sa se miste ca la un fel de silent disco, fiecare simtind in felul lui beat-urile care ne loveau cu putere din boxe. Mixul de sintetizator, chitara bas si tobe a sunat cum nu se poate mai bine si ne-am pierdut cu totii in muzica nebuna pe care o auzeam, fara sa ne mai pese de ce era in jur, fara sa mai putem percepe altceva.

Discoballs @ Control Discoballs @ Control

Si pe scena situatia a stat cam la fel ca si in public. Alexei, Mizdan si Kirodian nu au stat nici o clipa intr-un singur loc. Au dansat fara oprire de-a lungul celor aproape 2 ore, cat a durat concertul. Ei au fost furnizorii de energie, atat prin muzica pe care ne-au oferit-o, cat si prin felul in care se miscau si simteau totul, facandu-ne parca sa intelegem si noi mai bine ce se petrece in Control. Cei de la Discoballs au fost ajutati sa creeze atmosfera si de proiectiile pe care l-au oferit, dar si de jocul de lumini care a fost extrem de bun si foarte potrivit cu intregul concert - proiectii putin ciudate, care te faceau sa vezi electro, cu tot felul de patratele, ca un fel de matrice in care sa te pierzi.

La final, chiar daca unii incepusera sa plece, cei care au ramas au reusit sa-i readuca pe cei de la Discoballs pe scena pentru un bis, la fel de electrizant ca tot restul concertului. Seara a fost una de neuitat si nici acum nu-mi vine sa cred cat de bine suna electro-ul romanesc, promovat de cei de la Discoballs.