Death Angel & Suicide Angels @ Silver Church

Miercuri seara in Silver Church au urcat cei de la Suicidal Angels, urmati de Death Angel. Insa nu trebuie sa ne oprim numai la aceste doua nume, pentru ca in deschidere au mai cantat alte 3 trupe de thrash metal: Roots of Death din Elvetia, Adimiron din Maroc si Resistance din Belgia. Toate cele 5 trupe au sunat foarte bine si ar fi greu sa alegem sa vorbim despre una dintre ele, desi Death Angels au fost main-eventul serii.

Incalzirea alaturi de cei de la Roots, Adimiron si Resistance nu a fost tocmai o incalzire prorpriu-zisa, pentru ca cei prezenti in Silver Church i-au aplaudat pe fiecare-n parte si i-au aclamat ca si cand ei erau capul de afis. Mainile au fost mereu prezente in aer, iar melodiile au fost apreciate si aplaudate. Insa, o data cu intrarea pe scena a celor de la Suicidal Angels, putem spune ca seara a inceput cu adevarat. Inca de la primele acorduri ale "ingerilor sinucigasi" capetele s-au aplecat si au inceput sa se roteasca ametitor, aruncand plete in stanga si-n dreapta.

Daca priveai un pic mai din spate tot "dansul" asta nebunesc te mirai cum de reuseau sa stea atat de aproape unii de altii si sa nu se loveasca cap in cap. Cred ca este vorba de mult exercitiu si o viata intreaga de ascultat rock :). Insa nu a durat mult pana sa apara si pogo-ul. Ce mi-a placut intotdeauna a fost "fairplay-ul" care exista in pogo (cand unul cade, ceilalti il ajuta sa se ridice, ca sa nu fie nimeni lovit) si de care am avut parte si acum. Din pacate si bautura si-a spus cuvantul la un moment dat, asa ca pe parcursul unor imbranceli au mai iesit si scantei. Nimeni nu s-a oprit din dat din cap sau topait pana la finalul serii.

Death Angel Death Angel

Pe scena pletele s-au rotit ca si in public, insa cei de-acolo nu au facut pogo (ar fi fost greu cu instrumentele in maini). Toti, adica toate trupele, dar in special Suicidal Angels si Death Angel au fost plini de energie si mai ales de putere pe care le-au transmis foarte bine spre public. Vocile au sunat bine, iar chitarile electrice si bass-ul au scapat ca prin minune sa nu fie aruncate de pamant. Atat cei de la Death Angel, cat si cei de la Suicidal Angels au multumit in nenumarate randuri celor prezenti in sala pentru modul in care au fost primiti.

Death Angel Death Angel Death Angel Death Angel
Death Angel Death Angel

Silver Church are o sonorizare foarte, foarte bine pusa la punct. Nici urma de microfonii sau altfel de probleme legate de sunet. Cel putin noi cei prezenti in sala nu am observat nici o una, si nici cei de pe scena nu s-au plans ca nu aud foarte bine, sau chitarile sunt prea jos. Daca sonorizare e buna, jocul de lumini al barului este destul de saracacios. Singurul lucru care "impresioneaza" este panoul de led-uri din spatele scenei, care ieri afisa numele trupei prezente pe scena. In rest, luminile sunt putine si destul de banale si ma gandesc ca poate ar fi dat mult mai bine un joc mai spectaculos.

La final, dupa nici nu mai stiu cate ore de rock de calitate, mi-am dat seama ca seara nu fusese neaparat concertul uneia dintre trupe, ci ne-am simtit cu totii mai degraba ca la "ziua rock" a unui festival. Si chiar daca Silver Church-ul nu a fost plin, a fost mult mai bine asa, pentru ca am avut mai mult loc sa ne desfasuram.

Playlist Death Angels
1. I chose the sky
2. Evil Priest