Daptil @ Expirat

Joi seara Expiratul s-a umplut si nu neaparat datorita faptului ca dau bautura dubla la pret normal, ci mai degraba pentru ca pe mica scena a clubului au urcat cei de la The dAdA si TiPtiL. Chiar daca nu au cantat impreuna, evenimentul s-a numit Daptil, iar ambele trupe au reusit sa adune multa lume.

Deschiderea serii a fost facuta de The dAdA la ceva timp dupa ora 22:30. Baietii au urcat pe scena veseli si plini de o energie pe care au reusit s-o transmita si Expiratului, care se umplea incet, incet. Septimiu si trupa au stat pe scena o ora in care au cantat piese proprii, dar si cateva cover-uri dintre care Dakota i-a facut pe toti sa aplaude si sa danseze. The dAdA au reusit sa-si faca treaba foarte bine si nu ne-au incalzit numai pe noi, ci si sonorizarea, pentru ca au avut cateva mici probleme pe care sunetistul le-a rezolvat. Pentru ca au sunat bine, baietii nu au fost lasati sa plece de pe scena pana cand nu au oferit si 2 melodii de bis

Daptil Daptil

Dupa o ora de dAdA si o mica pauza, TiPtiL si-a facut aparitia, insa nu in formula completa (pentru inceput). Asta pentru ca Bujor Stoicovici (bass) a avut de facut un anunt: Concertul de azi este un fel de concert al burlacilor, dupa care ne-a spus ca vineri, adica azi, 18.03, se va prezenta in fata Starii Civile pentru a spune Da! Dupa acest anunt pe scena au urcat Raluca si Adina si concertul a inceput. Plini de viata, cei de la TiPtiL au reusit sa-i faca pe toti sa danseze pana la final. Si nu doar ca i-au facut sa danseze, dar i-au chemat si pe scena alaturi de ei.

Daptil Daptil Daptil Daptil
Daptil Daptil

Daca la The dAdA Expiratul a inceput sa se umple, iar la TiPtiL clubul era aproape plin, toti cei care au fost prezenti aseara la concert nu au stat nici o clipa. Au cantat, au dansat si s-au simtit bine, ajutati si de promotia de la bar care, alaturi de muzica oferita de cele doua trupe, a contribuit foarte mult la atmosfera. Toate melodiile au fost aplaudate, iar problemele de sunet de la inceputul serii nu au fost luate in seama. Nici lipsa unui sistem de lumini profesionist nu s-a simtit, pentru ca The dAdA si TiPtiL si-au facut treaba cum trebuie.

Daptil Daptil Daptil Daptil
Daptil Daptil

La final, cei de la TiPtiL au fost readusi pe scena (sau tinuti pe scena, pentru ca nu au mai coborat decat ca sa-si ia ceva de baut) pentru bis. In urma acestuia, Bujor a chemat-o pe scena pe viitoarea doamna Stoicovici, pe care a prezentat-o publicului. Ramasi in compania lui George, petrecerea a continuat pana in zori, dar nu cred ca cei ramasi in Expirat au reusit sa consume toata energia acumulata in timpul concertului.

Partial Playlist TiPtiL
1. Red barron
2. Cade luna