Coverd in Nails - Tribut Nine Inch Nails @ Club Fabrica

Sambata seara Stefan Zaharescu (de la Kistvaen, Domination, Dwarf Planet - voce), Razvan Ristea (de la Luna Amara - tobe), Mihnea Ferezan (de la Luna Amara - chitara/backing vocals), Janin 'Jan'Pasniciuc (de la Dekadens/ -ex Zebre, Partizan - chitara/backing vocals) si Victor 'Vava' Ferezan (de la Tep Zepi - bass) au oferit un concert tribut celor de la Nine Inch Nails, iar noua ne-au oferit o seara de neuitat si un show extraordinar. Cei cinci si-au luat si numele de Coverd in Nails.

Tributul din Clubul Fabrica a fost deschis de cei de la Semiosis. Alexandru Seidu, axat pe stilul electro, si Serban Ilicevici, adept al hardcore punk, au incalzit publicul din fata scenei cu un sound inedit. Desi probabil ca multi sunt de parere ca cei de la Semiosis nu au fost bine alesi pentru deschiderea concertului, trupa a avut destul de mare succes fiind, intr-un fel de-a spune, linistea dinaintea furtunii. La inceput am fost dusi foarte, foarte aproape de zona de ambiental, pentru ca spre final cei de la Semiosis sa se apropie din ce in ce mai mult de rock si sa ne-arate ce ne-asteapta. Poate ca unora le-a placut, poate ca altora nu, dar cu siguranta cei de la Semiosis si-au facut treaba cum trebuie.

Tribut Nine Inch Nails in Club Fabrica Tribut Nine Inch Nails in Club Fabrica Tribut Nine Inch Nails in Club Fabrica Tribut Nine Inch Nails in Club Fabrica

Coverd in Nails a inceput in forta pe la 22:30 cu piesa Heresy si toti cei prezenti in sala s-au dezlantuit inca de la primele acorduri. Daca la Semiosis era inca destul de gol si puteai sa te misti liber prin club, iar in fata scenei era destul de mult loc liber si multi inca mai stateau pe scaune, acum inaintai cu greu prin multimea de oameni - toata lumea era in picioare si dansa, iar in fata nu mai aveai loc sa arunci un ac. Mainile erau prezente in aer, iar capetele se miscau aruncand plete in toate partile. Energia venita din boxe, dar alimentata si ceva bautura de la bar, ne-a facut pe toti sa scapam de inhibitii inca de la inceput, sa aplaudam, sa cantam, si sa nu putem sta pe loc, nici macar in pauzele dintre melodii.

Tribut Nine Inch Nails in Club Fabrica Tribut Nine Inch Nails in Club Fabrica Tribut Nine Inch Nails in Club Fabrica Tribut Nine Inch Nails in Club Fabrica
Tribut Nine Inch Nails in Club Fabrica Tribut Nine Inch Nails in Club Fabrica

Si pe scena atmosfera a fost la fel ca si in public, iar baietii s-au dezlantuiti inca de la prima piesa. Chitarile luau pozitii ciudate in mainile lui Mihnea si Jan, ca la un veritabil concert de muzica rock. Si pentru ca a fost un astfel de concert in adevaratul sens al cuvantului, scena mai avea putin si se rupea sub sariturile celor prezenti pe ea, microfonul a fost aruncat de cateva ori de Fane, iar spre final chiar si una din boxe a fost daramata.

Jocul de lumini a fost si el extrem de bun, asa ca scena din Fabrica parea mai degraba o scena de festival mare, decat o scena de club. In spatele tobarului au fost puse si proiectii, iar fumul care ii invaluia pe baieti si oferea efecte ciudate luminii, a ajutat si mai mult la crearea atmosferei. Dupa aproape doua ore de dans, cand gaturile celor care au dat din cap cereau deja o pauza, publicul a cerut bis cu multe aplauze si l-au primit: inca doua piese interpretate cat se poate de autentic.

La final putem spune cu siguranta ca daca nu ar fi existat nici o lumina in sala, cu totii am fi crezut ca pe scena s-au aflat chiar cei de la Nine Inch Nails, iar energia pe care am luat-o cu noi dupa concert ne va ajunge inca cel putin o saptamana.

Playlist:
Heresy
Terrible Lie