Concert aniversar Urma in Silver Church

Miercuri seara cei de la Urma si-au sarbatorit cei 8 ani de la infiintare in Silver Church. Si pentru ca membri trupei au vrut sa rasplateasca intr-un fel fanii, le-au oferit un concert pe care multi nu il vor uita si au facut cinste cu intrarea in club.

Dupa ora 22:00, in aplauzele tuturor, pe scena au urcat: Mani Gutau (chitara, voce), Sorin Erhan (bas), Dominic Csergo (tobe), Jimmy Cserkesz (chitara), Luis Palomino (saxofon, flaut) si Ati Panaitescu (percutie) intr-un Silver Church plin pana la refuz. Poate ca si intrarea libera a adus atatia oameni, dar cu siguranta cei mai multi dintre ei au venit sa-i sarbatoreasca alaturi de cei de la Urma.

Din pacate, cum ne este noua caracteristic, mai erau si niste oameni care mai bine ar fi stat acasa, pentru ca erau pusi pe scandal. Clubul a fost atat de plin si toata lumea se misca, dansa, ori incercau sa ajunga pana la bar sa-si ia o bere si multimea era ca un mare val haotic, iar din loc in loc mai dadeai peste un "binevoitor" care-ti spunea cat se poate de "dragut" sa-ti cauti drum prin alta parte. Totusi, daca nu ii luai in seama pe cei care faceau asta, atmosfera ar fi fost foarte ok.

Urma Urma

Mani si trupa s-au simtit excelent, mai ales ca la intrarea lor pe scena in tot clubul au fost aruncate confetti si, la un moment dat, toti cei prezenti in sala le-au cantat la multi ani (probabil cel mai emotionant moment pentru ei). Ne-au multumit in cateva randuri pentru ca le suntem alaturi si pentru ca am fost alaturi de ei pe parcursul celor 8 ani si ne-au oferit un spectacol de neuitat. Melodiile au sunat foarte bine, iar baietii au fost plini de o energie pe care nu au tinut-o numai pentru ei, ci au impartasit-o cu toti cei din public. La un moment dat, Mani a scos telefonul si ne-a filmat pentru a avea si el poze de la aniversarea trupei, nu numai noi.

Urma Urma Urma Urma
Urma Urma

Cei de la Urma au anuntat inainte de ultima piesa ca seara nu se incheie o data cu terminarea concertului, ci va fi un after party chiar acolo in Silver Church. Insa nu au fost lasati sa ajunga la bar fara sa se reintoarca pe scena pentru bis. Le uram si noi la multi ani celor de la Urma, mult succes in continuare si un public cat mai numeros la concertele viitoare.

Playlist Partial:
1. How long does it take
2. Comfort