Concert: Vunk in Hard Rock Cafe

Sambata seara pe scena Hard Rock Cafe a urcat Vunk, in fata unui public numeros dar care, din pacate, a stat mai mult la masa. In ciuda acestui lucru, seara oferita de cei de la Vunk a fost electrizanta, iar in urma concertului am inteles ca nu ai neaparat nevoie de o scena mare sau un nume foarte cunoscut pentru a face un show de neuitat.

Baietii au urcat pe scena putin dupa ora 22:30 si au inceput concertul cu piesa Prajitura cu jeleu si o data cu ea, a inceput si spectacolul. Baietii au dansat mult pe scena si au trimis spre sala multa energie, insa nu prea au avut cui. Cei prezenti in Hard Rock Cafe au stat mai mult la mese, dar asta si din cauza felului in care a fost aranjat clubul.

Mesele erau pana aproape de scena, astfel ca cei care doreau sa danseze au fost nevoiti sa stea undeva in jurul barului, pentru ca in alta parte nu au avut loc. Unii dintre cei care avea masa langa scena au incercat sa se ridice, dar s-au asezat repede inapoi pe scaun pentru ca e greu sa te misti intre scaun si masa, si mai ales e greu ca intr-un spatiu atat de mic sa nu-i deranjezi pe cei din jurul tau care vor sa termine de mancat, sau pe cei mai din spate care nu vor sa se ridice dar nu mai vad nimic de tine. Asa ca cei de la Vunk au fost nevoiti sa cante in fata unor oameni asezati (si la propriu si la figurat) care, cel putin in prima parte a concertului, si-au vazut mai mult de farfuriile din fata decat de concert.

Vunk Vunk

Insa pentru cei de pe scena asta nu a contat prea mult, dovedind astfel ca sunt cu adevarat profesionisti. De la inceputul concertului si pana la final au cantat si au comunicat cu publicul si au avut si cateva surprize. Chitara lui Cornel Ilie a scos la un moment dat scantei la propriu, pentru ca avea legat de grif un minitun de artificii. Iar cand acestea au inceput sa lumineze scena si Cornel sa se roteasca, toata lumea a inceput sa aplaude, chiar daca cei din primul rand erau putini speriati. Insa artificiile chitarii nu au fost singurele. Asta pentru ca pe scena mai erau 4 minitunuri care si-au lansat jocul de artificii in timpul melodiei Noi o scoatem la capat.

Se pare insa ca si Cornel a avut parte de cate surprize, pentru ca pe parcursul melodiei 1000 trei dintre copiii care tot misunau printre mese sau dansau in micul spatiu ramas gol in fata scenei, au urcat alaturi de vocalul de la Vunk si i-au oferit flori.

Vunk Vunk Vunk Vunk
Vunk Vunk

Pe langa aceste mici artificii pe care cei de la Vunk ni le-au pregatit sau energia pe care ne-o trimiteau baietii, la crearea atmosferei au ajutat si jocurile de lumini si sonorizarea buna pe care o au cei de la Hard Rock Cafe. Din pacate au existat cateva momente in care microfonia ne-a facut pe toti sa ne punem mainile la urechi, insa peste micile probleme s-a trecut repede datorita prestatiei trupei.

Dupa aproape 2 ore ce cantat, Cornel si trupa au fost convinsi de aplauzele din sala sa revina pe scena pentru inca doua melodii de bis care au sunat perfect. Seara a fost un real succes iar cei de la Vunk au oferit un spectacol pe care putini il vor uita.

Playlist Partial:
1. Prajitura cu jeleu
2. Regele soselelor