Concert: Mai Vunk nu se poate

Cum luna asta s-a decis sa aduca sonoritati care pot fi considerate mai "moi" fata de cele cu care v-am obisnuit, m-am indreptat catre Silver Church, unde urma sa vad ce ne ofera baietii de la Vunk.

Daca va aduceti aminte, ultima data cand i-am ascultat a fost in "Plaza Romania", cu prilejul unui concert caritabil, asa ca un concert doar al lor nu avea cum sa strice. Mai ales ca anuntasera din timp ca vor lansa noul lor single si ca este ultima cantare mare in cluburi, pana la toamna.

Primul lucru care m-a mirat a fost publicul relativ putin. Sau sa spun "restrans", ca pare mai intelectual? Este drept, de la 20.00, ora la care s-au deschis usile clubului, pana la 22.00, cand Vunk au decis sa urce pe scena, prezentandu-si scuze pentru intarziere, publicul a tot sosit, asa ca se poate considera ca in sala s-a adunat un numar decent de fani.

Vunk Vunk
Vunk Vunk

Oricum, n-ar fi fost o mare problema, pentru ca asa ar fi existat loc si mai mult pentru a admira decolteurile si mini-fustele prezente la tot pasul. Poate tocmai pentru ca nucleul dur al fanilor este alcatuit din persoane de sex feminin, acestea nu s-au simtit deranjate de intarzierea destul de serioasa. Deh, ca si Axl, si Cornel si ai lui sunt de iertat...

Concertul este ceea ce ai astepta in mod normal de la Vunk. Nu cred ca se poate mai putin, dar nu cred ca de acum incolo vom primi mai mult. Sunt veseli, sunt in dialog cu publicul, nu fac greseli tehnice, si asta este cam tot.

De data asta insa, vazandu-i a treia oara intr-o perioada relativ scurta de timp (a treia oara in Piata Constitutiei, de Anul Nou), as spune ca a inceput sa ma plictiseasca, de exemplu, partea in care la finalul piesei "Artificii pe tavan" sar artificii din chitara lui Cornel. Am priceput aluzia, e foc, e caldura, e in sus, hai sa mai schimbam totusi, mai ales ca artificiile sunt greu de gasit, in general se vand doar la finalul anului.

Vunk Vunk

Despre noul single nu sunt multe de spus. Se cheama "Scapa-ma de ea", este in stilul deja arhicunoscut, poate o piesa care are momente cand "bate" mai spre punk, dar nu mult, ca sa nu se sperie lumea. Din punctul meu de vedere, nimic deosebit, dar sunt sigur ca va prinde de minune pentru cei care sunt mai pregatiti decat mine sa accepte orice din partea trupei preferate. Adica, mai Vunk de atat nu se poate.

Altfel, au fost piesele cunoscute, care au facut deliciul celor prezenti. Privind bucuria de pe fetele celor adunati acolo, mi-am spus din nou ca Vunk au marele merit de a fi o trupa tonica, de la concertul careia iesi refacut psihic si fizic, indiferent de cat dansezi. Intre ei si public sa formeaza o conexiune energetica destul de greu de banuit, si asa a fost si de data asta, cand nu stiu sa fi fost piesa pe care cei din sala sa nu o interprezete alaturi de favoriti.

Vunk Vunk

Probleme au fost, din nefericire, cu sunetul. Cum Silver Church este locul in care am tot asistat la concerte de facturi diferite, pot spune ca vina nu este acolo. Sala are o acustica buna, si cand iti faci tema bine, ea nu are cum sa te tradeze. Ori aici...basul avea clipe cand nu se auzea, tobele erau si ele mult prea jos, iar vocea si chitara parca erau o idee prea tare. In sfarsit, nu a fost chiar atat de rau, dar a fost departe de a fi bine.

Sa ne auzim cu bine de la urmatoarea cantare.