Concert: Horia Brenciu @ Hard Rock Cafe

Dupa ce a incantat cu concertul de la Sala Palatului, Horia Brenciu s-a dat din nou in spectacol sau, mai bine zis, a facut din nou spectacol in fata publicului bucurestean ieri seara, in Hard Rock Cafe. Barul din capitala a fost plin, iar lumea s-a simtit bine, chiar daca au consumat concertul stand jos, la masa.

Pe langa faptul ca Horia Brenciu este un presonaj cu un simt al umorului dezvoltat, aseara a demonstrat ca este si punctual. Concertul a inceput pe la 21:15, adica doar cu un sfert de ora intarziere, Brenciu alegand sa nu ne lase sa asteptam prea mult, dar sa fie si fashionably late. Pe majoritatea celor prezenti in Hard Rock startul i-a prins cu mancarea in fata, asa ca nu si-au parasit locurile. Insa acest lucru a tinut pe toata durata concertului, pentru ca au fost doar cativa care au renuntat la scaun. Totusi, fie ca s-a stat la masa sau in picioare, cu totii ne-am simtit bine si am ras foarte mult.

Horia Brenciu Horia Brenciu

Amuzant sau punctual, Brenciu este cu siguranta un show-man de succes. Melodiile cantate poarta amprenta lui si au sunat foarte bine. Dupa spectacolul de aseara ar fi greu sa vorbim despre un playlist bine definit. Asta pentru ca pe langa melodii clasice, cantate cap coada: Crazy Little Thing Called Love, I Got a Woman, I Got You Under My Skin sau Time Of My Life, Brenciu si trupa sa ne-au pregatit si cateva momente "artistice". Unul dintre ei incepea o melodie pentru ca altcineva sa-i fure microfonul si sa continue cu o bucata din alta melodie, lucru care s-a repetat pana cand la microfon treceau toti cei prezenti pe scena.

Horia Brenciu Horia Brenciu Horia Brenciu Horia Brenciu
Horia Brenciu Horia Brenciu

Dar astea nu au fost singurele surprize, pentru ca pentru piesa Day - O (Banana boat song) toti au cantat mancand banane, pentru primul bis au venit cu peruci negre pe cap, iar unele piese au fost cantate din public. Ca momente speciale au fost si cantecul Ciocarlia sau piesele cand pe scena a urcat Andreea si mai ales cand Edi a cantat YMCA (de 2 ori, pentru ca i s-a cerut si bis).

Horia Brenciu Horia Brenciu

Brenciu a fost cel responsabilul cu atmosfera si nu ne-a facut numai pe noi sa radem, dar s-a inteles bine si cu cei 4 copii care dansau in locul stramt din fata scenei. Pe fetite le-a chemat alaturi de el pe scena sa danseze, iar cu baietelul care mancase supa si care a ramas si cu porecla asta s-a "imprietenit". Jocul de lumini a fost foarte bun, Hard Rock Cafe pregatind un reflector care l-a tinut pe Brenciu tot timpul in "the spot light".

La finalul concertului trupa a fost reintoarsa de doua ori pe scena pentru bis, iar Horia Brenciu ne-a multumit tuturor ca am ales sa stam pana tarziu alaturi de el si sa renuntam macar pentru o seara la telenovele sau la programul TV. Nu ma asteptam ca spectacolul (pentru ca a fost, mai mult decat un simplu concert) sa fie atat de bun, aveam prejudecati, insa acum sunt convins ca oricine trebuie neaparat sa vada cel putin un concert Horia Brenciu.