Concert: Children of Bodom la Arenele Romane

Miercuri seara pe scena Arenelor Romane din Bucuresti, in cadrul turneului The Ugly World Tour, au urcat 3 trupe de metal, Machinae Supremacy, Ensiferum si Children of Bodom, care au incins spiritele celor prezenti la concert. Cu line-up-ul asta am putea considera seara de ieri ca fiind un mic festival de rock.

Concertul s-a tinut de programul propus dinainte si nu au existat nici un fel de intarzieri. Poate fi considerat si un lucru bun, dar poate ca multi au fost deranjati de faptul ca cei de la Ensiferum nu au avut timp sa cante macar un bis. Machinae Supremacy au fost primii care au urcat pe scena si ne-au facut incalzirea.

Machinae Supremacy Machinae Supremacy
Machinae Supremacy Machinae Supremacy

Arenele nu erau inca pline, dar cei care eram acolo ne-am simtit perfect si Machinae si-au facut treaba bine. Din pacate sunetul parca nu a avut putere (era oarecum infundat) si am crezut ca e doar o problema de inceput. Dar nu a fost asa, pentru ca problema a persistat pe tot parcursul concertului. O alta cauza ar putea fi cortul, dar mai bine ii lasam pe specialisti sa-si dea cu parerea.

Credem ca s-ar fi putut face concertul si fara acel cort. Vremea a fost placuta, fara nori sau sanse de ploaie. Totusi, peste toate problemele aparute s-a trecut foarte repede, pe de-o parte datorita berii, dar cu siguranta datorita trupelor de pe scena. Cei de la Ensiferum au urmat pe scena dupa Machinae Supremacy.

Ensiferum Ensiferum

Petri Lindroos si trupa aveau pictate pe fata niste dungi negre parand pregatiti sa inceapa un razboi nu doar un concert. Fiecare piesa a fost aplaudata si nu de putine ori cei din public chiar au cantat alaturi de cei de pe scena. Iar daca cei de la Machinae ne-au pregatit pentru Ensiferum, cei de la Ensiferum cu siguranta ne-au pregatit pentru Children of Bodom.

Ensiferum Ensiferum
Ensiferum Ensiferum
Ensiferum Ensiferum

Dupa aproape o ora de alaturi de finlandezii de la Ensiferum, si alte cateva zeci de minute de pregatiri, toata lumea a inceput sa aplaude pentru ca pe scena au urcat Alexi Laiho si trupa. Cu siguranta cei prezenti in cort se vor lauda mereu cu faptul ca au fost prezenti la primul concert al celor de la Children of Bodom in Romania. Si chiar au cu ce sa se laude, pentru ca piesele suna bine, iar Alexi Laiho a fost foarte energic si a comunicat mereu cu publicul, recunoscand ca se simt chiar bine "We're for the first fucking time in Romania and we fucking like it" si cerand mai multa galagie. A primit, mai ales cand cei din public aplaudau in timpul melodiilor si strigau Hei! Hei!.

Children of Bodom Children of Bodom
Children of Bodom Children of Bodom

Dupa mai bine de o ora in care s-au auzit melodii ca: In your face, Hate me sau Follow the Reaper, cei de la Children of Bodom au fost reintorsi pe scena pentru bis. Iar pentru ca noi am fost generosi cu aplauzele, au fost si ei generosi si ne-au oferit 3 melodii, cea care a incheiat concertul fiind Hate Crew Deathroll. Asteptam cu nerabdare urmatorul concert COB pentru ca sigur nimeni nu s-a saturat doar cu ora si jumatate de concert de aseara.

Children of Bodom Children of Bodom
Children of Bodom Children of Bodom
Children of Bodom Children of Bodom

In ceea ce priveste organizarea, avem cateva precizari:
- au existat puncte de vandut mancare (hotdogs, sandvisuri), ceea ce a fost un lucru bun
- s-a cantat in cort, ceea ce a fost un lucru prost (desi, luand in considerare vremea cam umeda din ultima vreme, putem intelege de ce)
- cozile la standurile de bautura se pare ca sunt inevitabile...
- toaletele Arenei nu s-au dezmintit, pe jos fiind aceeasi balta ca mai intotdeauna
- a existat garderoba - iarasi un lucru bun
- photo pit-ul a fost lat cam de jumatate de metru, iar fotografii s-au calcat reciproc pe cap. A fost placut mai ales cand primele randuri au inceput sa cada gramada (impinse viguros din spate) cu tot cu gardurile (la Ensiferum). Din fericire baietii de la paza au actionat rapid si au impins elegant fotografii de acolo, ca sa poata tine gardurile. Un pit ceva mai lat si cele doua grupuri de oameni si-ar fi putut face fiecare treaba, fara sa se incurce unii pe altii.
- s-a auzit prost. Pacat.

Alte probleme? Alte pareri?

Mai multe fotografii aici