Concert: Celelalte Cuvinte in Jukebox

Nu ai ocazia sa ii vezi des. Canta rar si bine, suficient incat sa iti tina pana la urmatoarea ocazie candva fi sa ii vezi din nou live. Pentru prima oara pe scena in Bucuresti anul acesta, Celelalte Cuvinte au cantat joi seara in Jukebox si, dupa aproape 3 ore de spectacol, am plecat mult dupa miezul noptii cu sentimentul placut ca am vazut o legenda vie care ar putea umple stadioane.

Celelalte Cuvinte @ Jukebox Celelalte Cuvinte @ Jukebox

Pentru cei mai mici dintre voi, concertul de joi a fost doar unul din motivele pentru care Celelalte Cuvinte sunt mai mult decat interpretii piesei Daca vrei pe care ati descoperit-o pe fundalul reclamei la CEC. Este o trupa longeviva, consistenta, constanta atat in ceea ce-i priveste componenta cat si stilul abordat - un heavy metal cu influente folk pe alocuri.

In decembrie vor implini 30 de ani de activitate, ocazie ce va fi sarbatorita printr-un mega eveniment live. Cu mici insertii exclusive din spectacolul pe care il vor oferi in iarna, concertul de joi ni i-a adus pe Calin Pop, Marcel Breazu, Tiberiu Pop, Leontin Iovan si Ovidiu Rosu intr-o forma maxima. Nu ne-a fost, asadar, de mirare faptul ca majoritatea fanilor le-a urat "la multi ani" si au scandat "cu-vin-te" ca pe o adulatie in zi de sarbatoare.

Cei veniti au fost cu preponderenta cunoscatori ai genului si fani ai trupei originare din Oradea. Evident patrunsi de momentele celor de pe scena, a fost un spectacol in sine sa ii urmaresti si pe cei din sala, care au fost mai convingatori decat toate personajele din Twilight la un loc in momentele in care vor sa-si faca o aparitie terifianta.

S-a baut mult, s-a fumat mult si s-au ametit multe capete pletoase. Tricouri negre, blugi, tenisi si/sau bocanci. Oameni la mese, in picioare, in sezut turceste de jur imprejurul scenei. Joc de lumini foarte bine facut si de efect. O sonorizare surprinzator de buna, dar care ar fi putut fi si mai buna. Toate acestea + melodii celebre precum Zmeie, Scrisori iubite, Stele si Lupii ne-au creeat senzatia ca am trait cele mai rapide 3 ore din istoria muzicala live a ultimilor ani si ne-am fi dorit sa mai dureze. Am pierdut, asadar, numarul bis-urilor. Intre Daca vrei si Iarba prin par momentele au parut atat vesnice cat si pline de magie.

Probabil din cand in cand avem nevoie de un concert de gen pentru a nu uita si a ne mandri cu valorile pe care le-a dat Romania.

Chiar si dupa 30 de ani de scena, Celelalte Cuvinte nu numai ca strang oameni la concert, dar ne-a demonstrat ca sunt inca in forta si ca rock-ul inca mai poarta plete. Un concert reusit si abia il asteptam pe cel aniversar!