Concert Bere Gratis in The Floor

Sambata seara clubul The Floor ne-a dat "bere gratis". Dar nu la halba sau la sticla ci la scena, pentru ca in clubul bucurestean au cantat Mihai si trupa Bere Gratis intr-un concert care a avut 2 parti.

Cu intrarea anuntata la ora 22:30, baietii nu au intarziat foarte mult inceperea evenimentului, asa ca putin dupa 23:00 au urcat pe scena in aplauzele celor prezenti (majoritatea asezati la mese). Pentru prima jumatate a concertului, cei din The Floor nu au incercat sa se ridice de pe scaune, decat poate cativa, dar asta nu inseamna ca nu au cantat alaturi de Mihai sau ca nu au aplaudat fiecare melodie. Langa bar, acolo unde era ceva mai mult spatiu, s-a dansat mult si au facut-o mai ales cei care nu au avut rezervare la masa. Totusi, spre finalul primei parti, dar mai ales in a doua jumatate a concertului cei de la Bere Gratis au reusit sa-i ridice pe toti in picioare, sa-i faca sa cante alaturi de ei si sa danseze (unii chiar pe mese). Iar cei care dansau langa bar au prins curaj si au ajuns in fata scenei (unde cred ca trebuia sa fie de la bun inceput).

Bere Gratis  Bere Gratis Bere Gratis Bere Gratis
Bere Gratis  Bere Gratis

Mihai si trupa s-au simtit si ei foarte bine. Au dansat si-au topait, iar Mita ne-a demonstrat inca o data ca este fan Queen si mai ales Freddie Mercury, nu doar prin cele cateva cover-uri pe care le-a cantat, ci si prin felul in care se misca pe scena sau cum se juca si rotea trepiedul microfonului. Cei de la Bere Gratis au avut foarte multa energie si nu au renuntat sa ne cheme cat mai aproape de scena sau sa ne invite sa cantam alaturi de ei, chiar daca la inceputul concertului publicul nu a interactionat cu ei decat prin aplauze.

Bere Gratis Bere Gratis Bere Gratis Bere Gratis
Bere Gratis Bere Gratis

Sonorizarea in The Floor a fost buna sau chiar foarte buna. Poate cateva scapari micute la inceput (de incalzire) materializate prin microfonii de scurta durata, dar nici o problema care sa fie cu adevarat de luat in seama. Nici noi nu am simtit ca a exista vreuna si nici cei de pe scena nu s-au plans de asa ceva. In schimb jocul de lumini nu prea exista, dar nici asta nu e ceva foarte grav, pentru ca, pana la urma, atmosfera a fost foarte buna. Ce nu am inteles a fost faptul ca nu prea aveai pe unde sa dansezi pentru ca toata sala era plina de mese, dar nici asta nu a deranjat prea tare avand in vedere ca la final toata lumea a avut loc sa danseze.

Dupa Vino mai aproape, baietii de la Bere Gratis au anuntat finalul concertului si au parasit scena insa nu pentru mult timp, pentru ca au fost intorsi din drum de aplauze. Asa ca Mihai si trupa si-au reluat locurile pentru un bis de 4 melodii. Chiar daca cei de la Bere Gratis nu mai "canta rock cu vecinii de la bloc" si s-au mai linistit un pic, melodiile sunt simpatice si cred ca trupa chiar este una destul de buna.

Playlist:
Partea 1
1. Speranta din priviri