Ciuc Summer Fest Ziua 2: Brum Conspiracy, Les Elefants Bizarres, Urma, Kumm

A doua zi de Ciuc Summer Fest a inceput la fel de anemic ca si prima. Zone Arena si-a deschis portile devreme, dar foarte putini s-au aventurat sa treaca prin ele pe caldura insuportabila de afara, iar cei care totusi au facut-o, n-au fost destul de curajosi ca sa ramana in fata scenei, decat tarziu, la ultimele doua concerte si, bineinteles, la Pink Martini.

Primii care au avut ghinionul sa cante pe scena mare, in fata unui public format din atat de putini oameni incat ii puteai numara pe degetele de la o mana, au fost baietii de la Brum Conspiracy. Spun baietii (Piti - tobe, fx si Cata - chitara, fx), pentru ca Cinty a lipsit, deci si proiectiile cu care ni se obisnuisera pupilele la concertele lor. Pe scena mare si lipsiti de elementul vizual, Brum Conspiracy nu s-a vazut prea bine - Piti fiind ingropat in tobe, iar Cata ascuns dupa aparatura electronica si chitara.

Chiar si asa, muzica lor a fost, ca de obicei, un adevarat deliciu pentru cei pasionati de sunetele electronice - chitara si FX-urile lui Cata ne-au facut sa visam cu ochii inchisi in spatele ochelarilor de soare, iar tobele lui Piti ne-au miscat in interior toate oscioarele, incepand cu scarita si lovind ciocanul de nicovala, cu aceeasi pofta cu care loveste el tobele.

Au cantat piese care deja ne-au intrat in sange: Oscil, Ema, Dance Masters, Low Cast, Animate, Piano si Not The Same.

Brum Conspiracy @ Ciuc Summer Fest Brum Conspiracy @ Ciuc Summer Fest Brum Conspiracy @ Ciuc Summer Fest Brum Conspiracy @ Ciuc Summer Fest
Brum Conspiracy

Pe scena mica, Les Elephants Bizarres, proaspat intorsi de la festivalul Exit si plini de entuziasm, se pregateau sa dea startului concertului numarul doi, din ziua doi. Nici in fata scenei mici nu s-a strans foarte multa lume, dar acest lucru nu le-a taiat din avantul baietilor, care au cantat ca intotdeauna cu pofta si plini de o energie care s-a raspandit repede in public.

Au fost 45 de minute in care s-a topait foarte mult, s-a transpirat si mai mult si in care toata lumea s-a bucurat de muzica foarte placuta a elefantilor bizari. Pe langa piesele pe care ne-am obisnuit sa le auzim la concertele lor, baietii au mai cantat si cateva noi si se pare ca au strans destule pentru a lansa un album in aceasta toamna.

S-au cantat: The Boys, Have No Fear, The Zoo, Jokers, Hello, Wish You Were Here, The Adventure, Ugly Balerina, Smile, Brasil.

Les Elephants Bizarres @ Ciuc Summer Fest Les Elephants Bizarres @ Ciuc Summer Fest Les Elephants Bizarres @ Ciuc Summer Fest Les Elephants Bizarres @ Ciuc Summer Fest
Les Elephants Bizarres @ Ciuc Summer Fest Les Elephants Bizarres @ Ciuc Summer Fest
Les Elephants Bizarres

La concertul Urma, publicul a inceput sa se mai stranga in fata scenei, nu intr-un numar atat de mare cat ar fi meritat cei de la Urma, dar in orice caz, mai multi ca la celelalte formatii. Vocea calda a lui Mani Gutau a umplut spatiul de la Zone Arena timp de o ora, cu piese melancolice si excelent interpretate. Adevarul e ca nu-i mai auziseram de mult si aproape ca uitasem cat de bine suna in concertele live.

La un moment dat, Mani l-a invitat pe scena alaturi de ei si pe unul dintre membri formatiei Pink Martini, care l-a acompaniat pe Ati Panaitescu. Desi toti cei stransi in fata scenei se asteptau sa auda si Buy Me With a Coffee (pentru ca s-au cantat si piese mai vechi si piese mai noi), Urma a incheiat concertul in aplauzele publicului cu piesa Terminus.

Setlist: How long does it take, This time, Comfort, All wrong, In your arms, Speed, So long, Selfish motherfucker, A door to my world, Lonely pub, Terminus.

Urma @ Ciuc Summer Fest Urma @ Ciuc Summer Fest Urma @ Ciuc Summer Fest Urma @ Ciuc Summer Fest
Urma @ Ciuc Summer Fest Urma @ Ciuc Summer Fest
Urma

Ultimul concert al unei trupe autohtone inainte de Pink Martini a fost cel al trupei Kumm. Baietii au reusit sa faca show chiar si pe scena mica, incomoda si neincapatoare pentru cei sase, iar de aceasta data, pana si spatiul din fata scenei a devenit aproape neincapator pentru public. Startul l-au dat cu Bad Day, iar majoritatea pieselor pe care le-au canta au fost de pe ultimul lor album: Far From Telescopes, exceptie facand: Morsa, Curse, 1000 de chipuri si Dictionary.

Toata lumea a apreciat combinatia de indie-pop si rock'n'roll pe care Kumm a servit-o cu multa maiestrie si carisma timp de 45 de minute.

Setlist: Bad Day, Bird's Eye View, Pop Song, Police, Morsa, Beautiful Country, Curse, 1000 de chipuri, Dictionary.

Kumm @ Ciuc Summer Fest Kumm @ Ciuc Summer Fest Kumm @ Ciuc Summer Fest Kumm @ Ciuc Summer Fest
Kumm @ Ciuc Summer Fest Kumm @ Ciuc Summer Fest
Kumm

Din pacate, pe la jumatatea concertului lor, lumea incepuse sa fuga inspre scena mare, pentru a prinde locuri cat mai in fata la Pink Martini. Pacat, pentru ca in timpul concertului orchestrei americane, chiar daca fermecator, multi si-ar mai fi dorit o doza de energie a la Kumm.

Programul pentru 18 iulie:

18.30 - EMIL
19.00 - The Mono Jacks