Ciuc Summer Fest Ziua 1: Sensor, L’orchestre de Roche, Suie Paparude, Discoballs

Ciuc Summer Fest si-a deschis ieri portile pe la ora 17:00, insa Zone Arena s-au umplut greu, abia inspre ultimele concerte adunandu-se un public mai numeros. Concertele au inceput in jurul orei 18:30, asa ca pana atunci putinii curajosi, care au scapat mai repede de la birou sau care au decis sa infrunte caldura, au putut sa se bucure de spatiul de festival.

La nivel de ce e de facut la Ciuc Summer Fest se numara (in afara de ascultat muzica si dansat):
- vizitatul magazinelor care au stand (pe partea dreapta cum treci de porti) cu haine, accesorii, ochelari de soare pentru situatii de urgenta.
- facut un scurt antrenament la tenis pe wii.
- schimbat banii pe jetoane - 5 lei jetonul (casele de schimb, sunt fix cum intri in Zone Arena pe partea dreapta)
- hidratare cu suc, apa sau bere - 1 jeton. Reincarcarea bateriilor cu cafea - 1 jeton sau Red Bull - 1,5 jetoane. Berea nefiltrata si cea fara alcool sunt 1,5 jetoane, la fel si shoturile de Jagermeister.
- alimentare cu produse la gratar, mici, frigarui, cotlet de porc, carnati - intre 1 si 3 jetoane, cartofi prajiti, aripioare, mancaruri indiene, nachos sau clatite de la diversele standuri aflate pe partea stanga, intre scena mica si scena mare: 2 mici sau un carnat cu mustar si un castravete murat = 1 jeton, nachos cu sos = 2,5 lei si o inghetata pentru desert = 1 jeton.

Nu se sta la coada mai pe nicaieri, atmosfera este relaxata si lumea aprecieaza din plin umbrelutele din zona cu mese. Ieri erau si doi mimi care se plimbau de colo-colo si mai opreau oamenii cu cate o usa imaginara.

Ciuc Summer Fest - Spatiu de festival Ciuc Summer Fest - Spatiu de festival Ciuc Summer Fest - Spatiu de festival Ciuc Summer Fest - Spatiu de festival

Fiind vineri si o caldura rapunatoare, prima zi a decurs mai lent. Primele trupe au cantat in fata unui public rasfirat si extrem de mic. Startul festivalului l-a dat trupa Sensor, care a inceput cu un scurt moment dedicat sponsorului cu batai in butoaie. Noroc ca Mara a urcat pe scena si a stat alaturi de baieti timp de trei piese, care s-au auzit cristalin si prin care ne-au surprins placut si in deschidere la Bonobo.

Alaturi de Sensor, a mai urcat pe scena si Lora (ex-Wassabi), pe numele sau adevarat Laura Petrescu, cu un look excentric si care a atras multe priviri... si exclamatii. Cu ea pe scena, piesele celor de la Sensor au devenit mult mai ritmate si agresive, inclinand mult spre un drum'n'bass interesant.

Sensor @ Ciuc Summer Fest Sensor @ Ciuc Summer Fest Sensor @ Ciuc Summer Fest Sensor @ Ciuc Summer Fest
Sensor

Au urmat cei multi de la  L’orchestre de Roche, inghesuiti pe scena mica (prima pe stanga), improvizata pe ringul de Silent Disco, al carui rost (ca scena de concerte) nu il prea intelegem, deoarece este atat de mica incat le sufli artistilor in fata. Dar de, mai faci ceva miscare de la scena mare, catre scena mica. L’orchestre de Roche s-a prezentat cu intregul sau arsenal de instrumente si cu sound-ul lor electro funk, plin de energie si contagios. Din pacate, nici ei nu s-au bucurat de un public prea numeros.

L’orchestre de Roche @ Ciuc Summer Fest L’orchestre de Roche @ Ciuc Summer Fest L’orchestre de Roche @ Ciuc Summer Fest L’orchestre de Roche @ Ciuc Summer Fest
 L’orchestre de Roche

La Suie Paparude lumea a binevoit sa iasa de sub umbrelute si sa se stranga in fata scenei, astfel ca Suie Paparude au fost norocosii seri cu un public mai numeros, care le stia piesele si care a vibrat si raspuns la toate indicatiile si mesajele transmise de Michi si Bean. Trupa a reusit sa anime atmosfera si sa puna multimea in miscare - nu orice fel de miscare, ci una cu zambetul pe buze si pentru inimi.

Suie Paparude @ Ciuc Summer Fest Suie Paparude @ Ciuc Summer Fest Suie Paparude @ Ciuc Summer Fest Suie Paparude @ Ciuc Summer Fest
Suie Paparude @ Ciuc Summer Fest Suie Paparude @ Ciuc Summer Fest
Suie Paparude

Printre piesele cu care Suie a aruncat in aer nu doar boxele&timpanele noastre, dar si mainile a cateva mii de oameni, au fost: Cu zambetul pe buze, Don't stop, Armada verbala, Cronica, Pentru inimi, A fost odata, Soundcheck, Cea mai buna zi, Ego. Ca de obicei, cei trei baieti au stiut cu sa faca show si cum sa ne lase la sfarsitul concertului lor cu impresia ca e cea mai buna zi.

Inapoi la scena mica, Discoballs incepusera deja sa amestece in boxe trip-hop, dub, drum'n'bass, breakbeat, big beat, cu tot felul de sunete electronice demente si sa serveasca cu generozitate acest cocktail publicului curios si destul de numeros. Live performance-ul celor trei a fost unul efervescent si plin de entuziasm, si de-o parte si de alta a scenei. Chiar daca probabil multi dintre cei prezenti ii descopereau pentru prima data pe Discoballs si nu stiau exact cum se gusta aceasta muzica, publicul se misca intrigat, atat de muzica, cat si de energia lui Alexei (synth/ sampler), care nu s-a oprit nici macar cateva secunde din topait si din dansat. Ne-a placut mult de ei si o sa cautam sa-i mai prindem pe la festivaluri sau in cluburi.

Discoballs @ Ciuc Summer Fest Discoballs @ Ciuc Summer Fest Discoballs @ Ciuc Summer Fest Discoballs @ Ciuc Summer Fest
Discoballs @ Ciuc Summer Fest Discoballs @ Ciuc Summer Fest
Discoballs

Baietii de la Discoballs au pus punct concertelor trupelor autohtone, iar in fata scenei mari se formase deja o mare de oameni care astepta cu sfintenie, ca la slujba, sa li se spuna ca God is a Dj. Si li s-a spus...

Programul pentru 17 iulie:

18.30 - Brum Conspiracy
19.00 - Les Elephants Bizarres