Blazzaj @ Control

Miercuri seara pe scena clubului Control au urcat soldatii de funk. Ati ghicit, Blazzaj! Sala a fost plina de oameni care abia ii asteptau pe blazatii care canta jazz, ca sa ne ofere o seara de neuitat, ceea ce au si facut.

Cum la nici un concert Blazzaj nu am prea vazut trupa de deschidere, nici de data asta nu a fost vreuna. Asa ca Tavi si trupa au urcat pe scena in jur de ora 22:15 si show-ul a inceput. Toata lumea a aplaudat si s-a miscat. Ba chiar era greu sa ajungi dintr-o parte intr-alta a clubului daca nu dansai, pentru ca toti cei prezenti acolo pareau ca niste valuri prin care era greu sa inaintezi daca nu aveai ritmul lor. Controlul nu a fost plin de tot, insa cu totii ne-am inghesuit cat mai in fata ca sa-i vedem cat mai bine pe cei de la Blazzaj.

Blazzaj Blazzaj

Pe scena baietii s-au simtit bine si au debordat de energie, mai ales Tavi care nu a stat o clipa locului. A topait si a sarit mereu, ba chiar a coborat si-n public unde a dansat un pic cu cei care erau cel mai aproape de scena. Si ceilalti membrii ai trupei au dansat, insa nu la fel de mult ca vocalul, pentru ca e greu sa dansezi cu saxofonul in mana, sau stand la tobe. Insa cel mai important lucru este ca toti au fost plini de energie, pe care ne-au transmis-o si noua, asa ca nici unul dintre cei prezenti (atat pe scena cat si in sala) nu au stat locului in cele aproape 2 ore de concert.

Blazzaj Blazzaj Blazzaj Blazzaj
Blazzaj Blazzaj

Sonorizarea a fost impecabila. Nu au existat probleme si nu s-a simtit nici cea mai mica urma de microfonie, asa ca si in fata scenei, dar si in spatele salii s-a auzit perfect. Si jocul de lumini a ajutat la crearea atmosferei: schimb de culori rosii sau albastre, sau proiectiile afisate pe pereti.

Dupa ce Tavi si trupa au anuntat ultima melodie si au parasit scena, toti cei prezenti au inceput sa fluiere, sa aplaude sau sa bata cu mainile in bar plus sa scandeze binecunoscutul: "Mult mai mult, Mai Mult", lucru care i-a facut pe cei de la Blazzaj sa se intoarca nu doar o data, ci de doua ori pe scena. In urma celor 3 melodii de bis, dj-ii din Control au pus muzica, lucru destul de bun pentru Tavi si baieti, pentru ca altfel am fi institat cu totii pentru inca o melodie sau doua. In urma concertului, pe Macadam-ul din club s-a mai dansat pana aproape de dimineata si asta pentru ca cei de la Blazzaj nu "aduc numai caldura" ci si energia.

Partial Playlist:
1. Soldatii de funk
2. Vis