Backyard Weekend 2012 - live acts si DJ set-uri, soare si piscina

Backyard Weekend a avut loc in weekend-ul care tocmai a trecut, iar din 48 de ore pe 30 le-am umplut cu live acts si DJ set-uri, cu soare si piscina, dar si cu o ploaie care sa ne mai racoreasca un pic. Ploaia a venit, bineinteles, odata cu urcarea lui Patrice pe scena, intocmai ca ultima data cand l-am vazut. Poate e doar o coincidenta sau poate ca Patrice este omul ploii, nu stim...

Locul a fost ales foarte bine pentru un astfel de party, chiar daca uneori s-a dovedit un pic incomod pentru cei care-si doreau sa danseze sau sa se zbenguie mai mult: scena acoperita s-a dovedit neincapatoare pentru concertul Patrice, cu un spatiu foarte mic in fata scenei (imaginati-va un Fratelli intrat bine la apa), iar multe dintre dj set-urile de duminica au avut loc in fata piscinei, lasand celor care-si doreau sa danseze o fasie destul de ingusta pe care se puteau manifesta.

Backyard Weekend 2012 Backyard Weekend 2012 Backyard Weekend 2012 Backyard Weekend 2012

Krystal Klear a fost cel care a incalzit atmosfera inainte de concertul acustic al lui Patrice. A fost ok ca warm up, dar fara sa fie memorabil. Apoi, aproape de miezul noptii, Patrice a urcat pe scena in urale si aplauze, cu un zambet larg pe fata si cu chitara in brate.

Backyard Weekend 2012 Backyard Weekend 2012

A fost un concert plin de culoare, primit cu mult entuziasm de publicul roman. Printre piesele care au trecut prin aplauzele publicului s-au numarat Lions, Everyday Good, Another One, Nothing Better, Up in My Room si multe altele.

Nu de putine ori publicul a cantat alaturi de Patrice versurile pieselor. Concertul acustic al lui Patrice ne-a uns pe suflet si ne-a umplut de o energie pozitiva care ne-a tinut zambind pana dimineata. Au urmat Robert Owens si Aquarius Heaven, insa punctul culminant al serii (si al intregului eveniment) l-a reprezentat Patrice.

A doua zi a plouat destul de mult, dar soarele a iesit intr-un final, iar piscina s-a umplut, la fel ca si spatiul din fata zonei pentru dj seturi, inca de la 18:30.

Dauwd si Lapalux au intretinut atmosfera mixand funk cu house si techno, totul cu un gust puternic si cool de anii '80. A fost frumos, dar totul a fost mult mai lejer si mai aerisit decat sambata, cand locul era full.

Edwin Congreave (Foals dj set) a venit odata cu lasarea intunericului si a schimbat un pic registrul. Pentru cei care sunt familiari cu muzica celor de la Foals piesele pe care le-a pus Edwin au fost o surprinza, pentru ca ne-am fi asteptat la ceva mai apropiat de stilul lor, un mix mai inspre ce se consuma prin Control, dar dj set-ul Foals a tinut destul de aprope de ce se mixase pana acum, cu cateva exceptii.

Grandmaster Flash s-a lasat asteptat destul de mult si a reprezentat o dezamagire, mixand un euro dance destul de comercial - bagam mana in foc ca am auzit chiar si Mr. Saxobeat. Dar Goldie a salvat situatia aruncand boxele in aer cu piese care au facut ca publicul sa arda calorii pana inspre 4 dimineata.

grandmaster flash masina de culori

Dar pe langa concerte si dj set-uri ne-am mai putut distra si cu cateva surprize propuse de Absolut: o zona de tatuaje in henna, concursuri de cocktail knowledge (la care ne-am incercat si noi norocul, dar, in mod surprinzator, nu am ghicit niciunul) si cateva probe de creativitate - personalizare de tricouri si reinterpretarea conturului sticlei Absolut folosind acuarele.

De asemenea, la Backyard Weekend s-a continuat si campania ABSOLUT BLANK, careia i s-a alaturat in acest weekend si Mihai Neom, unul dintre cei mai apreciati grafferi din capitala. Lucrarea propusa de acesta si completata live la Backyard Weekend s-a numit Masina de culori si a fost inspirata de un desen din copilarile pe care l-a reinterpretat, utilizand tehnica pe care o stapaneste cel mai bine: grafitti.

Mihai Neom a spus despre lucrarea s-a: "La varsta de 3 ani am desenat in creioane colorate ceva ce eu numeam "Masina de culori". Intr-un patrat am mazgalit cu toate culorile din cutie unele peste altele iar din el, printr- un tub desenat naiv, le-am "transferat" intr-o piramida in care ele erau separate si definite in forme geometrice triunghiulare. Totul foarte naiv si copilaresc. Dupa 20 de ani am regasit desenul intr-un dosar prin casa si am asteptat ocazia sa-mi reiau viziunea copilariei intr-o abordare contemporana."

All in all, ne-a placut, a fost frumos si mai vrem! Poate cu mai multe concerte live si mai putine dj set-uri.

Mai multe poze de la Backyard Weekend 2012