Armin van Buuren la Sala Polivalenta

Metropotamului ii place varietatea, asa cum bine stiti, pasii purtandu-l sambata noapte catre Sala Polivalenta, curios sa experimenteze senzatiile muzicale oferite de Armin van Buuren , "cel mai bun DJ din lume",  asa cum l-au numit cei ce i-au deschis concertul.

Inca de la ora 23, cand am trecut pragul Salii Polivalente, atmosfera era extrem de animata si publicul numeros, muzica de incalzire fiind asigurata de Snatt & Vix. Am fost surprinsi sa vedem un numar atat de mare de oameni, avand in vedere faptul ca Armin avea sa isi faca intrarea de abia dupa ora 1:00, iar plimbandu-ne printre ei, am constatat o stare generala de bine si relaxare prezenta intr-o varietate de stiluri de oameni, uniti prin dans si zambete.

Armin van Buuren 15.10.2011 Armin van Buuren 15.10.2011

Pe o scena amplasata la o inaltime considerabila de public si amorsata de un ecran urias, urmatorul DJ Set, format din Sunnery James si Ryan Marciano a umplut publicul de vibratii, coordonandu-i cu mixuri in esenta simple, dar extrem de antrenante si pline de lipici. Am fost amuzati sa auzim remixuri ale unor piese precum Creep sau Otherside, care nu sunau rau deloc, in ciuda manierei house in care erau prezentate.

In partea superioara a Salii Polivalente, scaunele erau aproape in totalitate ocupate de oameni care fie il asteaptau pe Armin van Buuren, fie dansau confortabil de pe scaun, neavand dispozitie sa se aventureze in multime, fie pur si simplu stateau nemiscati si priveau spectacolul ca niste observatori detasati. In ciuda lor, jocurile de lumini si cei doi DJ ii pregateau pe cei din multimea de jos pentru venirea mult-asteptatului van Buuren, facand valuri si starnind urale.

In jurul orei 2:00, o voce adanca a facut o introducere fastuoasa marelui DJ, spunand cateva fraze despre cat de importanta este muzica pentru om, si anuntandu-i numele in chiotele publicului. Domnul Armin Van Buuren a aparut ca un rege care domina peste regatul sau, in lumina unor reflectoare rosiatice, ridicand mainile si salutandu-si supusii extaziati de aparitia lui. A inceput sa mixeze, iar publicul sa danseze purtat de val.

Obervand dintr-o extrema a salii tot ce se intampla in jur, constatam ca house-ul poate fi, intr-adevar, foarte antrenant si distractiv, daca este exploatat intr-un context adecvat si cu o atmosfera pe masura, cum era cea din seara respectiva. Armin a remixat piese de la The Killers si Florence and the Machine, amuzandu-ne si facandu-ne sa fredonam cu veselie, realizand ca granitele dintre genurile muzicale pot fi foarte usor de trecut, daca oamenii ar avea mai putine idei preconcepute.

Metropotam a ascultat Armin van Buuren si i-a placut, in alta maniera decat ii place Sting, Miles Davis, Metallica, Nirvana sau Yann Tiersenn. Fiecare poate avea un loc separat si poate fi apreciat intr-un mod detasat, in functie de satisfactia contextuala oferita de fiecare in parte, gandim noi si va lasam sa reflectati la aceasta idee, asteptand poate si alte pareri.

Mai multe fotografii gasiti in galerie si mai jos: