6yron cu byron - bal mascat la aniversare

Cand lupul bate toba, cand scotianul (care isi dezgoleste picioarele) canta orgasmic la chitara, cand femeia cu palarie si cu rochia "saltareata" (mare distractie mare) isi pune unghiutele pe clape, cand muncitorul burtos de pe santier zdrangane la bas si solistul isi etaleaza costumul lui de culoare preferata aka roz + un bling-bling cu semnul dolarului ("it's all about the money, baby") cantand la chitara si la flaut, stii sigur ca ai ajuns la un concert byron.

Desi ziua lor de "nastere" nu este pe 29 noiembrie, probabil din cauza weekendului prelungit, byron au hotarat ca aseara sa fie momentul in care cei 6 ani de muzica buna impreuna sa fie sarbatoriti.

Byron Aniversare 6 ani, B52 Byron Aniversare 6 ani, B52

Pesemne s-au adunat ieri, in club B52, cei care nu au plecat deja in weekendul de 1 decembrie. Am vazut de la Black Swan, John Lennon - Osbourne (nici noi nu am reusit sa ne dam seama cine era), pana la magicieni, moartea cu coasa, un iepuras, tiganci, politisti NYPD si, cea mai inspaimantatoare aparitie a serii, fata care iese din televizor (daca nu stiti, dati repede un search la The Ring); stim si cine e "vinovata": fata de la butoane, sunetista byron, Clara.

Metropotamul a ajuns, costumat si el intr-o "imitatie" Betty Boop, pe la orele 21. B52 era inca liber. Probabil cei care inca nu ajunsesera erau in fata oglinzii, facand ultimele retusuri. Atmosfera a fost animata de deghizarile interesante ale celor care erau deja veniti la concert, numai ca noi ii asteptam cu mare nerabdare pe cei care voiau sa ne faca sa "ne pice fata".

Byron Aniversare 6 ani, B52 Byron Aniversare 6 ani, B52

"Sa vina mascatii si o sa fie... perfect!" Ei bine, au venit mascatii. In intunericul din club se faceau nevazuti, dar cand au aparut pe scena, pe la 22:30, i-am admirat in toata splendoarea lor.

Imbracat ca un scotian, intr-un kilt autentic, cu o camasa si un papion (care se potrivea cu ochelarii si cu atitudinea de avocat), Costin Oprea, chitaristul trupei, ne cerea sfaturi, inainte de concert, despre "cum sa stai corect" (ca sa nu se vada sub fusta, ne intelegeti). Danut lup'sorul era bine incalzit dinainte sa urce pe scena, dar chiar si asa, si-a luat rolul in serios si a fost lup pana la capat (si cand nu era lup, puteai sa-l crezi mafiot tobosar).

6fingers a fost cea mai sexy doamna care canta la clape (dar si la chitara!), machiata, cu manichiura si inele, si cu rochia "dansanta" si intoarsa. E greu sa fie cald sub rochia unei femei, se pare. Döme parea sa fie cel mai relaxat, desi burtos - de la munca, doar nu de la bere (precum ceilalti muncitori pe santier) -; era zambitor si linistit in particica lui de scena. Iar Dan, acest gigolo in roz al zilelor noastre, acest domn cu palarie sclipicioasa si bling-bling, s-a simtit ca la o petrecere intre prieteni, ceea ce pana la urma a si fost.

Pregatiti cu cele mai bune "arme" ca sa ne distreze si cu cele mai nebune costume, baietii au inceput gig-ul cu o piesa pe care ne-am destrabalat si care pe Dan l-a prins foarte bine in costumul lui roz: Get Off a lui Prince. Nici nu mai contau chitarile un pic dezacordate, nici incalzirea cu "ma-me-mi-mo-mu", pentru ca 6fingers a fost entertainer-ul cel mai bun (sau sa spunem entertainerita?). Au urmat electrizantele piese The Alchemist si King of Clowns. Am auzit apoi Message in a Bottle, piesa trupei Police, pe care cel mai bine o reprezenta, in spate, Danut cu ochelarii de mafiot.

Pentru ca seara a fost prieteneasca si atmosfera energica, am asistat la un alt soi de Impromptu decat de obicei, un impromptu aniversar. Am auzit un Give it Away de la RHCP cantat cu publicul, care a sunat foarte-foarte bine. Am mai auzit No One Knows al celor de la Queen of the Stone Age, pe care cunoscatorii l-au mai ascultat la seriile de concerte Impromptu si pe care s-a dansat haotic. Din setlist (pe care-l gasiti aici) s-a mai auzit si nelipsita Don't Stop Me Now.

Seara s-a incheiat cu A Peaceful Mind, caci ni se pare frumos sa ni se spuna "Good morning, take a deep breath. The calling of a bright new day feels your chest". Iar dupa concertul de aseara normal ca am plecat cu a peaceful mind si cu dorinta de a-i revedea pe baieti curand, intr-un concert la fel de bun, caci la asta nu le-a lipsit nimic.

Vorba aia: "mai o fasolica, mai o plimbare, mai un curs seral de reeducare". Ei bine, aseara am vazut mai un picior, mai o fustita, mai un maieu, mai un ruj si un inel, mai o privire din gene incarcate cu mascara. Am vazut un concert minunat. Iar cei care isi sarbatoresc astazi onomastica si-au primit cu siguranta cadoul. Ne-am distrat foarte tare si promitem sa nu ratam nici alte concerte - bal mascat.

Multumim, byron! A, si sa nu uitam: la multi ani!

Voi ati fost la concertul aniversar?

Mai multe fotografii de la concertul aniversar - 6yron aici. Foto: Alexandra Miculescu