Album: Robyn - Body Talk Pt. 2

2010 a fost un an plin pentru artista suedeza Robyn care a lansat doua albume, Body Talk Pt 1 si Body Talk Pt 2, si il pregateste si pe cel de-al treilea, Body Talk pentru sfarsitul lunii noiembrie. Si intre timp a mai lansat si cateva single-uri, Hang with Me si Dancing on My Own, ca sa isi mentina fanii atenti si alerti.

Inceputul a fost glorios, razbunarea inceputa acum 5 ani cu albumul omonim, continua puternic cu BTP1 si single-urile infectioase Don't Fucking Tell Me What to Do, Dancing on My Own si Dancehall Queen. Acestea fiind ascultate, viitorul suna bine si tentativa ei de a domina anul 2010 cu o trilogie de albume socheaza si atrage atentia, cel putin in cazul fanilor muzicii pop.

BTP2 insa nu duce lucrurile si mai departe, nu stabileste noi orizonturi. Merge pe directia stabilita pe Robyn si abuzeaza de synth-uri combinate cu pasaje de rap si blues. Dar merge mult mai bine pe directia dans, dans, dans care nu a fost exploatata suficient pe BTP1, care a fost ceva mai domol.

Albumul incepe in forta cu In My Eyes si explodeaza cu Include Me Out, care este genul de melodie cu care poti incepe o petrecere oriunde, oricand. Are suficienta energie incat sa starneasca oamenii la dans si sa le intipareasca in memorie versurile don't include me out/just don't include me out, ca sa fie sigura ca ii gasesc oamenii un loc in playlist.

Doua piese ciudatele, robotizate si cu iz mecanizat, dar de care preferi sa scapi mai repede decat sa te apuci sa dansezi ca un robotel pe ringul de dans, sunt We Dance to the Beat si Criminal Intent. Nu sunt rele si nici nu au vreun beat defect, dar pur si simplu simti ca nu au logica.

Cele mai mature piese, atat la nivel de versuri, cat si instrumental, sunt Love Kills si Hang with Me. Ambele sunt romantice si vorbesc despre dragoste si dezamagire, te ating la corason si te lasa cu just don't fall/ recklessly, headlessly in love with me/ cause it's gonna be/ all heartbreak. Sunt cele mai pure melodii pop de pe tot albumul si ar merita rangul de hit.

O bijuterie, o mica surpriza si ceva ce numai Robyn ar putea sa scoata este U should know better, pe care canta si Snoop Dogg. Piesa este taioasa, suparata si Robyn spune tot ce are pe suflet si aranjeaza un manifesto prin care da peste nas inclusiv Vaticanului (!). In caz ca nu ati avut ocazia pana acum, aflati ca artista este recunoscuta pentru umorul sau pe care il exploateaza pentru a canta chestii de genul threw a molotov cocktail in the bar/ and you know my style's revolutionary.

BTP2 se termina atipic pentru cum a inceput cu piesa acustica Indestructible, o balada foarte frumoasa care poate paveaza drumul pentru ce urmeaza sa apara pe urmatorul album.

Anul acesta Robyn incearca sa redefineasca regulile jocului si nu mai sta sa adune 10 piese pe care sa le puna pe un album, ci pune cate 8 pe cate trei albume si asteapta rezultatele. Pe de-o parte fanii nu se plictisesc si toata lumea asteapta nerabdatoare urmatoarea lansare, pe de alta parte albumele nu sunt capodopere in intregime, cum e si cazul de fata, un album bun, dar nu excelent si fara piese hit.

In My Eyes
Include Me Out
Hang With Me