Album: Mike Posner - 31 Minutes to Takeoff

Muzica pop este deseori blamata si pare cumva un pacat capital sa asculti pop pentru ca e mult mai cool sa asculti electro, indie, punk, psychedelic jazz, fusion dark core sau cine stie ce alta combinatie de senzatie. Insa cumva, necumva melodia Cooler Than Me a reusit sa castige ceva interes pentru Mike Posner si pentru albumul sau de debut 31 Minutes to Takeoff.

Bine, melodia cu pricina nu era pop 100%, avea cateva synth-uri ici-colo sa ii dea culoare si versuri catchy. Insa ce se intampla pe restul albumului nu este la fel de glorios. Cooler Than Me e dansabila, te prinde si te amuza, poate iti aduce aminte de cineva, cine stie, dar te si inseala, daca pleci la drum ca tot albumul e pe aceeasi directie.

Nu, nu este singura piesa dansabila sau cu versuri care iti rasuna in urechi cand ti-e lumea mai draga, mai e si Cheated, Deja Vu si Please Don't Go. Si nici nu este cea mai buna piesa, neaparat, pentru ca Gone in September, mai mult spre alternative rock, sau Do U Wanna, cu al sau vibe funk, au potential mai mare.

Bow Chicka Wow Wow creeaza ceva asteptari prin titlu, cel putin eu speram sa fie amuzanta, un soi de pamflet, dar nu este cazul. Si nici nu poti zice ca are vreo linie melodica foarte interesanta. Synthetizer e cea mai ciudatica piesa, in primele secunde te duce cu gandul la un joc de 8 biti din copilarie, pana cand se aude vocea domoala a lui Mike si se rupe vraja amintirilor si a presupunerilor ca ar fi ceva cu iz futurist.

Versurile melodiilor sunt personale spre foarte personale, Posner pare foarte dezamagit si razbunator. Canta despre dragoste si deziluzii in dragoste si daca pe Cooler Than Me e ceva de genul cine rade la urma, rade mai bine, in rest pare setat sa-si ia revansa, mai ales pe Cheated, piesa care include "superbele" versuri: I should have cheated on you/Nobody told me I was dating a whore (nespus de romantic). Isi mai spala din pacate pe ultima piesa de pe album, Falling, cu Drive your high heel into my heart/I don't even care/Cause my pride is worth much more than your.

31 Minutes to Takeoff nu este un album slab si nici nu suna rau, are piese bune si piese mai slabe. Incepe energic si se termina mai lent, imbina pop-ul cu hip hop si r&b, iar mixul este reusit. Insa nu poti spune ca este vreo reinventare a rotii, ci un inceput promitator.