Album: Les Elephants Bizarres - Hello

Have no fear to put on your dancing shoes and say hello to the devil

Sunt romani, au un nume frantuzesc si canta in engleza. Daca nu v-ati saturat de ei, pentru ca sunt peste tot, au marsaluit prin mai toate cluburile bucurestene si pe la foarte multe festivaluri, printre care si Exit, ii puteti asculta pe Les Elephants Bizarres si pe CD.

Inca de la primele lor concerte, elefantii s-au strecurat printre formatiile noastre autohtone preferate. Iar in toamna lui 2010 s-au tinut de promisiune si si-au lansat la casa de discuri A&A Records albumul de debut: Hello. Piesele stranse pe album, 10 la numar, sunt in mare cele care se regasesc pe playlisturile de la mai toate concertele elefantilor. Astfel ca, tot invartind CD-ul in player am inceput sa ne tot amintim de concertele baietilor de prin cluburi sau de pe la festivaluri. Amintiri placute...

da
Tracklisting:
Hello! (says the devil)
The Boys
The Adventure
Ugly Ballerina
Johnny
Mushroom Girl
CD's
Dancing Shoes
Have No Fear
Brasil

Elefantii au pregatit un sound nou nout pentru piesele pe care deja le stiam. Poate ca noua varianta a melodiilor trebuia sa atinga si alt public decat cel care este deja prezent la concertele trupei, sau poate a fost vorba numai de a aduce un plus de calitate. Albumul ne prezinta 10 piese, cateva cunoscute de pe pozitia 1 a topurilor romanesti pentru mai multa vreme (Hello sau Mushroom Girl), fiecare fiind gandita ca un single.

Hello este cea mai cunoscuta piesa a celor de la Les Elephants Bizarres si, probabil, cea mai apreciata. Este prima melodie a trupei care a avut si videoclip, astfel ca ea este prima pe album si nu e de mirare ca da si numele acestuia. Insa nici restul pieselor nu sunt mai prejos, intreg albumul oferindu-ti un sound oarecum jucaus care iti va face cu siguranta picioarele sa danseze sub birou, in timp ce stai in fata calculatorului lucrand la ceva. Un exemplu bun in acest sens este cea de-a doua piesa, The Boys sau ce-a de-a treia, The Adventure.

Muzica lor transmite multa energie si o stare de voie buna, chiar daca esti in sala de concert sau asculti albumul in masina/pe strada/acasa. Ca mai toate trupele indie autohtone, elefantii comunica pe toate piesele prin versuri in engleza, asa ca, senzatia ca asculti o trupa dintr-un subsol britanic este destul de "la ea acasa".

Piesele care nu ne-au entuziasmat prea tare sunt Ugly Ballerina sau Johnny, care formeaza un duo ce pune un pic pe pauza tot good vibe-ul construit in cele 11 minute de play de pana atunci. Dar nu-i nimic, pentru ca revin in forta cu urmatorul calup de piese, una mai placuta decat alta. Mushroom Girl este minunata, la fel si CD's, iar Dancing Shoes vine in forta sa-ti toceasca calcaiele conversilor si sa-ti faca pofta de dance floors.

Dupa Hello, cea mai catchy piesa este Have No Fear, iar versurile: "For the dance, for the dance, speed and dance/ Terror of the discotheque, party killers smiling/ Never stop, never stop, no regrets" ti se invart prin minte pe repeat mult timp dupa ce albumul se incheie in forta cu Brasil.

In curand, elefantii pregatesc un nou videoclip pentru o alta piesa de pe album, The Boys, a doua piesa de pe album, care suna excelent si ale carei versuri ne asigura, intr-un fel, de succesul pe care-l vor avea in viitor Les Elephants Bizarres.

Hello este un material care le intareste pozitia in zona pop/funk rock si care anunta un inceput de drum in forta, de mars de elefanti pentru aceasta trupa indie romaneasca.

aa