Album: Korn III: Remember Who You Are

Sunt multi artisti care scot albume pe banda, sunt multi care scot putine, dar bune si mai sunt si cei care au o cariera suficient de lunga si fructuoasa ca sa ajunga la albumul numarul 9, album pe care il astepti cu nerabdare in suflet. Asa si cu KoЯn, daca ti-au placut pana acum, atunci o sa-ti placa si Korn III: Remember Who You Are, chiar daca nu o sa fii dat pe spate.

Versurile vorbesc despre dependente, despre agonie, frica si izolare. Oficial este despre decaderea umana, neoficial si muzical acest lucru este vizibil de cum auzi versuri precum feeling out of place, why must I hold on, anger I can taste. Nu e ca si cum te-ai astepta la o atmosfera happy, happy, joy, joy de la Korn, dar acest album este sumbru si lipsit de scapare, nici un vers de rebeliune si incurajare nu este suficient de puternic incat sa te scape de norul depresiei.

Jonathan Davis revine mai suparat ca niciodata, dar oricat ar accentua versurile fear is a place to live, rip off the mask from your head, show me the real face that you hide, nu e convingator, nu depune suficient efort pentru a te zgudui.

Piesele nu difera foarte mult intre ele, unele au mai multe riff-uri si pe altele Davis face un spectacol auditiv cu modul in care isi schimba vocea. Albumul incepe cu intro-ul Uber-Time, doar pentru a se scufunda ca intr-o cada cu apa rece cu Oildale (Leave Me Alone), unde se dezlantuie riff-urile si tobele, iar vocea solistului tachineaza why don't you just leave me alone. Finalul piesei schimba brusc ritmul si se aude doar o chitara ce acopera vocile distorsionate de pe fundal.

Pop a Pill este dura, zgomotoasa, pure Korn material, se aud chitarile si tobele brutale ce le-au definit sunetul. Davis joaca un rol dublu pe doua voci, the bad and the badder. Nimic nou, a mai facut asta si pana acum si este reconfortant sa vezi ca they remembered who they are.

I need my fix today, This is way beyond me, I can't live without you today
- Pop a pill

Versurile si modul in care Davis canta pe Move On reusesc sa adune mai multa forta, strigatele disperate si exasperate umplu cumva golul lasat anterior de Fear Is a Place to Live, care te lasa plin de mila, dar apatic. Piese mai bune sunt Lead the Parade si Let the Guilt Go, ritmate si cu schimbari de ritm bruste conduse de jocul chitarilor.

Totusi, finalul este cel care da forma si substanta albumului. Are You Ready to Live si Holding All These Lies sunt cele mai puternice piese de pe Korn III: Remember Who You Are. Pe Holding All These Lies cel putin ai impresia ca Davis este la capatul puterilor si pare ca plange in timp ce canta.

Nu este cel mai tare album, nici al trupei, nici al momentului, dar are suficient remembering in el incat sa-ti aduci aminte de ce ai ascultat Korn pana acum. Poate instrumental nu este cel mai reusit, desi Munky, Luzier si Arvizu au momentele lor de glorie pe alocuri. Sunt piese care par monotone si repetitive, pasaje care iti dau senzatii de deja-vu (unele in sensul bun, altele in sensul rau), dar macar Davis & co reusesc sa se readune atat cat sa scoata un album decent.

Uber-Time
Oildale (Leave Me Alone)
Pop A Pill