Album: Kings of Leon - Come Around Sundown

Kings of Leon
Dupa Only by the Night si mai ales dupa hiturile Sex on Fire si  Use Somebody, de fratii Followill s-a lipit eticheta de trupa "stadium-sized" si asa a ramas. Come Around Sundown, cel de-al cincilea album Kings of Leon, este in linii mari cam in aceeasi nota cu albumul precedent. Nu contine piese care sa aiba greutatea sau puterea unor Sex on Fire sau Use Somebody, dar expira cam acelasi aer de indei pop cu accente de new wave si rock and roll ca multe dintre piesele de pe Only by the Night

Intocmai cu sugereaza si coperta, Come Around Sundown este ceva mai laid-back, mai visator si mai nostalgic, mai temperat si mult mai soft - cea mai reprezentativa piesa in acest sens este, fara doar si poate, Beach Side (desi nu este cea mai buna de pe album). Mai mult ca sigur, KOL nu si-a dorit sa-si egaleze sau depaseasca succesul comercial pe care l-au inregistrat cu albumul precedent. De fapt, Caleb s-a aratat in mai multe randuri dezgustul fata de faima si succesul care s-a lipit de ei si le-a comparat cu "muncitul intr-un birou". Multe piese de pe Come Around Sundown comunica acest lucru: The End, Pyro si The Face.

Instrumentalele suna foarte bine, iar vocea ragusita a lui Caleb nu dezamageste nici ea, chiar daca pe nicio piesa nu se forteaza si nu explodeaza (ca pe Charmer), ci adopta un aer mai chill si mai cool.

Cu acest album, fratii Followill (si varul Cameron) vor sa transmita (pe langa o energie foarte buna, ca cea din Molly's Chambers) ca stadium-sized sau "succesul blockbuster" nu sunt tocmai lucrurile spre care tinteste muzica lor, dar cu toate acestea nici nu si-au propus sa se retraga din the big music. Si, chiar daca lumea va continua sa-i compare cu U2, este greu de crezut ca ultimul lor album va rupe topurile in felul in care a facut-o Only by the Night... nici macar pe jumatate. Dar niciun alt album din acest an (si nici din anii precedenti) nu este mai rock and roll ca ultimul KOL.

Pe fanii ii va unge pe suflet, pe cei fermecat de Sex on Fire sau Use Somebody ii va plictisi. Printre care va numarati?

Puteti asculta integral ultimul album Kings of Leon aici
Piese preferate: The End, Radioactive, No Money, Pony Up, Pickup Truck.