Album: Haroula Rose - These Open Roads

E clar: nu te poti satura niciodata de indie-folk! La aceasta concluzie am ajuns o data cu descoperirea albumului These Open Roads semnat Haroula Rose. La cat de popular devine acest gen, ai crede ca va cadea la un moment dat in dizgratie sau ca va dezvolta cine stie ce alergii in randul ascultatorilor. Materialul tinerei americance cu nume grecesc (Haroula Spyropoulos), insa, ne-a creat dependenta de vocea ei, de linistea pe care o emana si de libertatea pe care o conjura.

Trebuie sa recunoastem ca primul contact cu artista originara din Chicago a fost cand i-am vizionat in premiera videoclipul piesei Free To Be Me. Un ritm antrenant, un mesaj pozitiv, un colaj animat foarte reusit - combinatie ideala de a dori sa aflam mai multe. Astfel i-am pornit pe urme.

Se pare ca wikipedia nu stie cine este, insa facebook si, surprinzator, imdb da. Nu a durat mai mult de 2 minute din acest punct pana sa ii descoprim contul de pe bandcamp si sa vedem ca These Open Roads este al doilea material discografic pe care il lanseaza. Primul, Someday, iesit pe piata in august 2009, nu a beneficiat de o promovare intensa. Drept urmare, noi am crezut ca Haroula Rose este o noutate pe piata muzicala. Ei bine, nu e, dar nici nu poate fi considerata o veterana.

Haroula Rose se dovedeste prin noul sau album un artist complet - cantareata, textiera, chitarista, fiecare rol fiind jucat in parte cu maiestria unui artist deja cizelat.

These Open Roads a vazut lumina pe 18 ianuarie, iar videoclipul Free To Be Me a avut premiera in urma cu cateva zile. Cele 12 melodii insumeaza aproximativ 38 de minute si sunt reteta ideala pentru momentele zilei in care vrei sa te deconectezi si sa iti lasi imaginatia sa zburde.

1 2

Fiecare melodie este ca pagina de jurnal sau o scrisoare redactata de mana: intima, personala si sincera. Senzatia pe care ti-o lasa albumul dupa ce il termini de ascultat este exact acelasi la care te astepti cand iti imaginezi multe drumuri libere, lipsite de trafic si zgomot. Optimist, antrenant, These Open Roads este pus pe repeat in playlist-ul nostru de mai bine de o saptamana. Putem, deci, sa va spunem ca, indiferent de momentul zilei sau de starea de spirit, materialul Haroulei Rose este o escapada muzicala ideala.

E greu sa facem un top al melodiilor noastre preferate. Daca am enumera intr-o prima faza Another Break Up Ballad, Free To Be Me, The Leaving Song sau A Place Under The Sun, am atrage atentia doar catre o treime din album. Iar el trebuie ascultat de la prima melodie, Brand New Start, pana la ultima, The New World. Nu putea fi mai frumos sugerata o aventura muzicala decat ca un drum necunoscut care se termina prin descoperirea unei lumi noi.

Dar nu ne credeti pe cuvant. Ascultati albumul in intregime aici:

sursa foto: blog Haroula Rose