Pepsi a scos distractia la lumina si ia la purtare la Electric Castle (P)
Zilele acestea v-am tot vorbit despre cat de misto a fost la Electric Castle si care a fost vibe-ul celor patru zile de concerte (puteti citi aici impresiile din ziua 1, ziua 2, ziua 3, ziua 4).
Ce trebuie sa mai stiti e ca Pepsi a avut cateva activitati foarte misto in cadrul festivalului, oferindu-le fanilor prezenti o serie de experiente originale, concepute in cadrul campaniei globale Pepsi Challenge.
Peste 200 de oameni au manevrat 4.000 de metri patrati de panze in culorile nationale si au compus mesajul tarii noastre atunci cand Urthecast, primul sistem video full-color Ultra High Dedinition din lume care e situat la bordul Statiei Spatiale Internationale, a trecut deasupra Romaniei, la ora locala 13:20.
Coregrafia celor doua personaje imbracate in ie si palarie a fost vizibila din spatiu, si a durat mai putin de un minut, acesta fiind timpul maxim in care pozitia satelitului permitea filmarea mesajului.
Insemnele noastre romanesti vor aparea si intr-un scurtmetraj global realizat de Pepsi, care va avea premiera internationala in aceasta toamna.
O alta activare misto, dar si ingenioasa in acelasi timp, a celor de la Pepsi a fost lanterna compusa dintr-un LED integrat in designul sticlei de Pepsi. Astfel, oricine era surprins ca bea Pepsi primea aceasta lanterna, foarte utila de altfel celor aflati in camping. Ele arata cam asa:
De asemenea, toti cei care au vizitat punctele de activare Pepsi la eveniment au putut sa afle care este gustul de cola pe care il prefera, totul cu autorul unui kit special de activare.
Mai multe poze de la eveniment puteti vedea aici.
Tu ce parere ai?
Pentru a posta trebuie sa fii logat.