Lilly Singh sau cum o tanara de 28 de ani din Canada a reusit sa faca milioane de dolari din Youtube

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Poate vi se pare usor ca o persoana sa se trezeasca dimineata si sa inceapa sa-si povesteasca ziua sau ideile in fata unei camere, astfel incat oamenii de pe YouTube sa poate sa o urmareasca apoi.

Nu este.

Lilly Singh a facut asta si a ajuns in 2016 sa fie cea mai bine platita femeie de pe YouTube, cu un venit de 7,5 milioane de dolari. Ea munceste toata ziua pentru a-si cladi imperiul.

Lilly nu are parte de zile proaste, iar daca are, acestea trebuie sa fie mascate cu atentie.

2.jpg

Singh si-a lansat canalul "Superwoman" in 2010, iar in prezent are 10 milioane de abonati si peste 1.5 miliarde de vizualizari.

S-a nascut in Toronto, iar acum locuieste in LA, orasul de unde isi face filmuletele. Ea a devenit cunoscuta pentru clipurile comice si educationale care au titluri precum - "Sh*t Punjabi Mothers Say" sau "Getting school by Michelle Obama", unde apare si Prima Doamna.

Cum a inceput

Lilly provine dintr-o familie de indieni imigranti care s-au mutat in Canada. A inceput sa faca clipuri pentru a se vindeca de depresie, in timp ce-si termina facultatea de psihologie si incerca sa aiba o cariera in consultanta. Succesul a venit rapid, iar Lilly a inceput sa se simta din ce in ce mai bine.

1.jpg

Despre ce e vorba

Singh este un adevarat personal - canta, face scripturi, se costumeaza, editeaza, se costumeaza si, mai presus de toate, vorbeste franc despre tot felul de subiecte tabu. Clipurile sale prind foarte bine la femeile tinere si exploreaza teme precum - "Why bras are horrible" sau "If boys got their periods." Intr-un video cu 3 milioane de vizualizari, ea vorbeste despre "caca", spre exemplu.

De asemenea, ea se foloseste de mostenirea ei Punjabi pentru a explora tot felul de subiecte, cum ar fi "The difference between brown and white girls".

Imperiul

Viata ei nu se invarte doar in jurul camerei. Si-a lansat un ruj, va aparea intr-un film, tine speech-uri si se pregateste sa lanseze o carte. A aparut in clipuri alaturi de James Franco si Seth Rogen, dar si la The Tonight Show featuring Jimmy Fallon.

And from a business point of view, when I discovered YouTube, I saw that there were no South Asian females doing it, so I thought it was a great opportunity in a business sense to create a niche market, a spus Lilly.

tumb.jpg

Concluzii

Viata ei nu este roz mereu, ci are si momente dificile, asa cum era de asteptat.

I would say that’s the biggest challenge of my job, not making the videos or being creative. I tweeted this the other day that my job is 10 per cent being creative and being Superwoman and 90 per cent dealing with the psychology of it all. It’s definitely hard to have a bad day. Even for the show.

This is my 27th show and I have had some bad days during that time. I’ve been really upset during some of those shows. But you really have to separate personal from business.

It’s super hard to do and I have no answer, I have no magic secret on how to do that but all I know is that before every show, something I do is say ‘you’re not Lilly anymore. You’re going on stage as Superwoman for these two hours. You are a performer.

3__Medium_.jpg

Cum reuseste? Are deasupra capului un panou cu modelele sale, alaturi de o imagine cu Los Angeles-ul - The Rock si Selena Gomez sunt acolo.



Nici un comentariu inca

Pentru a posta trebuie sa fii logat.

Evenimente promovate pe Metropotam

Locuri promovate pe Metropotam

Muzica


Muzicale

Ce gen de muzica asculti?
|Rezultate|Alte sondaje